Η Unilever αύξησε τις τιμές πάνω από 4% για να αντιμετωπίσει τον πληθωρισμό

Η άνοδος των τιμών βοήθησε την εταιρεία που έχει μάρκες όπως το σαπούνι Dove, τη μαγιονέζα Hellmann's και τα παγωτά Magnum να ξεπεράσει τις προσδοκίες το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο.

Δημοσιεύθηκε: 21 Οκτωβρίου 2021 - 12:51

Load more

Κατά περισσότερο από 4% αύξησε τις τιμές η Unilever το τρίτο τρίμηνο. Οπως μεταδίδουν οι Financial Times, η εταιρεία καταναλωτικών προϊόντων κάνει αγώνα για να αντιμετωπίσει τις ακριβές τιμές πρώτων υλών.

Η άνοδος των τιμών κατά 4,1% βοήθησε την εταιρεία που έχει μάρκες όπως το σαπούνι Dove, τη μαγιονέζα Hellmann's και τα παγωτά Magnum να ξεπεράσει τις προσδοκίες το τρίμηνο που ολοκληρώθηκε τον Σεπτέμβριο. Είχε αύξηση πωλήσεων 2,5% και τζίρο 13,5 δισ. ευρώ.

«Μπορείτε να δείτε ότι έχουμε αυξήσει τις τιμές... είναι απάντηση στα πραγματικά πολύ υψηλά επίπεδα πληθωρισμού που βλέπουμε», δήλωσε ο CFO, Graeme Pitkethly.

«Πιστεύουμε ότι θα συνεχιστεί μέχρι το τέλος της τρέχουσας χρονιάς και την επόμενη... Αναμένουμε ότι ο πληθωρισμός την επόμενη χρονιά θα μπορούσε να είναι υψηλότερος από φέτος».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων