Νέο κτύπημα στις εφοδιαστικές αλυσίδες από Κίνα

Ως ακραίες και σκληρές χαρακτηρίζονται οι πολιτικές του Πεκίνου για να κρατήσει μακριά τον κορωνοϊό. Καραντίνα επτά εβδομάδων στους Κινέζους ναυτικούς που επιστρέφουν.

Δημοσιεύθηκε: 25 Νοεμβρίου 2021 - 12:24

Τελ. Ενημ.: 25 Νοεμβρίου 2021 - 15:57

Load more

Οι ολοένα και πιο ακραίες πολιτικές της Κίνας για την Covid στέκονται εμπόδιο στην πλήρη ανάκαμψη της ναυτιλιακής βιομηχανίας και παρατείνουν μια κρίση που τσακίζει λιμάνια και αδειάζει τα ράφια σε όλο τον κόσμο.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, στην προσπάθειά της να κρατήσει εκτός χώρας τον κορωνοϊό, η Κίνα συνέχισε να απαγορεύει τις αλλαγές στα ξένα πληρώματα και πρόσφατα επέβαλε υποχρεωτική καραντίνα έως και επτά εβδομάδων για τους Κινέζους ναυτικούς που επιστρέφουν στη χώρα.

Ακόμη και τα πλοία που έχουν ανανεώσει το πλήρωμά τους αλλού, πρέπει να περιμένουν δύο εβδομάδες πριν τους επιτραπεί να μπουν σε λιμάνι στην Κίνα.

Για να συμμορφωθούν, οι ναυτιλιακές εταιρείες χρειάζεται να αλλάζουν τη διαδρομή των πλοίων, καθυστερώντας τις αποστολές και τις αλλαγές πληρώματος, εντείνοντας την κρίση της εφοδιαστικής αλυσίδας.

«Οι περιορισμοί της Κίνας προκαλούν αλυσιδωτές επιπτώσεις» δήλωσε ο Γκάι Πλάτεν, γενικός γραμματέας του Διεθνούς Ναυτιλιακού Επιμελητηρίου, το οποίο αντιπροσωπεύει πλοιοκτήτες και διαχειριστές. «Οποιοσδήποτε περιορισμός στις ναυτιλιακές δραστηριότητες έχει σωρευτικό αντίκτυπο στην εφοδιαστική αλυσίδα και προκαλεί πραγματικές διαταραχές», πρόσθεσε.

Όντας ο μεγαλύτερος εξαγωγέας στον κόσμο, η Κίνα αποτελεί κομβικό ναυτιλιακό κέντρο. Είναι επίσης η τελευταία χώρα που ακολουθεί πολιτική μηδενικής ανοχής στον κορωνοϊό, με την επιβολή ολοένα και πιο αυστηρών μέτρων. Τις τελευταίες εβδομάδες, οι αρχές κράτησαν 34.000 ανθρώπους εντός της Disneyland στη Σαγκάη για υποχρεωτικά τεστ. Σε ένα δημοτικό σχολείο, τα παιδιά αναγκάστηκαν να μείνουν εκεί όλη τη νύχτα επειδή ο δάσκαλος βγήκε θετικός. Ο ορισμός της «στενής επαφής» αφορά πλέον και ανθρώπους που βρίσκονται ένα χιλιόμετρο μακριά.

Σε όλο τον κόσμο, εργοστάσια, ναυτιλιακές και καταναλωτές προσπαθούν να προσαρμοστούν σε μια πανδημία που δεν δείχνει να τελειώνει. Υπάρχουν ενδείξεις ότι οι ελλείψεις προμηθειών στις ΗΠΑ περιορίζονται, αλλά επιδεινώνονται στο Ηνωμένο Βασίλειο. Σε κάποια λιμάνια στην Ασία υπάρχει λιγότερη συμφόρηση, αλλά στην Καλιφόρνια οι στοίβες με τα άδεια εμπορευματοκιβώτια συνεχίζουν να μεγαλώνουν.

Οι ναυτιλιακές καλούν την Κίνα να χαλαρώσει τους περιορισμούς της και οι κυβερνήσεις ζητούν να δώσουν προτεραιότητα στους ναυτικούς και τη ναυτιλία, για να μην έρθουν αντιμέτωπες με μεγαλύτερες διαταραχές.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων