Κανόνες για τις online διαφημίσεις καταρτίζει η Κίνα

Οι προτεινόμενοι κανόνες βρίσκονται σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου.

Δημοσιεύθηκε: 26 Νοεμβρίου 2021 - 09:29

Load more

Η νέους κανόνες που στοχεύουν στην αύξηση της επίβλεψης του κλάδου των διαδικτυακών διαφημίσεων, πρότεινε η αρμόδια αρχή κεφαλαιαγοράς της Κίνας, όπως μεταδίδει το Reuters.

Μεταξύ άλλων, οι κανόνες προβλέπουν ότι οι διαφημίσεις δεν θα πρέπει να επηρεάζουν την κανονική διαδικτυακή χρήση από τους χρήστες ούτε να τους παραπλανούν ώστε να κάνουν κλικ.

Οι προτεινόμενοι κανόνες βρίσκονται σε δημόσια διαβούλευση μέχρι τις 25 Δεκεμβρίου, όπως επισημαίνει η κινεζική Κρατική Διοικητική Αρχή για τη Ρύθμιση της Αγοράς στην ιστοσελίδα της.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων