Κατηφορίζει η διάθεση των καταναλωτών στη Γερμανία

Χαμηλότερα κινούνται οι προσδοκίες για το εισόδημα, όπως και ο δείκτης τάσης για αγορές, σύμφωνα με την έρευνα αγοράς του ινστιτούτου GfK.

Δημοσιεύθηκε: 23 Φεβρουαρίου 2022 - 09:20

Load more

Υποχώρησε η καταναλωτική εμπιστοσύνη στη Γερμανία τον Φεβρουάριο και η πρόβλεψη για τον Μάρτιο μειώθηκε κατά 1,4 μονάδες σε μηνιαία βάση, φτάνοντας στις -8,1 μονάδες, σύμφωνα με το ινστιτούτο έρευνας αγοράς GfK και την έκθεσή του που δόθηκε στη δημοσιότητα την Τετάρτη.

Οι οικονομικές προσδοκίες κινούνται ανοδικά, καθώς ο δείκτης αυξήθηκε κατά 1,3 μονάδες σε μηνιαία βάση, στις 24,1 μονάδες, ενώ οι προσδοκίες εισοδήματος μειώθηκαν κατά 13 μονάδες, φθάνοντας στις 3,9 μονάδες. Ο δείκτης τάσης για αγορές υποχώρησε κατά 3,8 μονάδες από τον προηγούμενο μήνα, στις 1,4.

«Οι προσδοκίες για σημαντική χαλάρωση των πιέσεων των τιμών στην αρχή του έτους καταρρέουν προς το παρόν, καθώς ο ρυθμός πληθωρισμού συνεχίζει να κυμαίνεται σε υψηλά επίπεδα. Ωστόσο, οι προοπτικές για τους επόμενους μήνες είναι αρκετά θετικές: Μόνο πρόσφατα αποφασίστηκε η άρση κάποιων περιορισμών για την πανδημία», έγραψε στην έκθεση ο ειδικός καταναλωτών της GfK, Rolf Buerkl.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων