Ανατιμήσεις 10% από τη Nestle το πρώτο τρίμηνο

Οριακά μειωμένος ο όγκος πωλήσεων για τον ελβετικό όμιλο.

Δημοσιεύθηκε: 25 Απριλίου 2023 - 10:29

Load more

 

Η Nestlé αύξησε τις τιμές των προϊόντων κατά περίπου 10% τους πρώτους τρεις μήνες του έτους, καθώς οι καταναλωτές έδειξαν προθυμία να συνεχίσουν να πληρώνουν για τα συσκευασμένα τρόφιμα και ποτά της, γράφουν οι Financial Times.

Οι αυξήσεις αυτές βοήθησαν τη Nestlé να αντισταθμίσει τις συναλλαγματικές απώλειες και να αυξήσει τις πωλήσεις κατά 5,6% στα 23,5 δισ. ελβετικά φράγκα.

Ο όμιλος με έδρα την Ελβετία, τα προϊόντα του οποίου περιλαμβάνουν το ανθρακούχο νερό Perrier και τον καφέ Nespresso, δήλωσε ότι η πραγματική εσωτερική ανάπτυξη – ένας δείκτης για τους όγκους πωλήσεων – μειώθηκε κατά 0,5% το τρίμηνο.

Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Schneider είπε ότι οι αυξήσεις των τιμών ήταν «υπεύθυνες» και ότι βοήθησαν την εταιρεία να αντιμετωπίσει τις «συνεχείς πιέσεις από δύο χρόνια πληθωρισμού».

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων