Μαζική ανάκληση σε αναψυκτικά Coca Cola,Sprite, Fanta στην Ευρώπη

Πώς διαπιστώθηκαν τα υψηλά επίπεδα χλωριούχου άλατος στα προϊόντα. Τι αναφέρει η Coca-Cola Europacific Partners Belgium στην ανακοίνωσή της. Σε ποιες χώρες δόθηκε εντολή για ανάκληση.

Δημοσιεύθηκε: 27 Ιανουαρίου 2025 - 19:31

Load more

Εντολή για ανάκληση μεγάλων ποσοτήτων αναψυκτικών Coca Cola, Sprite και Fanta και άλλων ποτών, έδωσε η ευρωπαϊκή μονάδα εμφιάλωσης της Coca Cola, μετά από ελέγχους με τους οποίους εντοπίσθηκαν υψηλά επίπεδα χλωριούχων αλάτων, όπως αναφέρει το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων (AFP). 

Η ανάκληση αφορά κουτιά και μπουκάλια στο Βέλγιο, την Ολλανδία, τη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία και το Λουξεμβούργο, παραγωγής από τα τέλη Νοεμβρίου, όπως δήλωσε η Coca-Cola Europacific Partners Belgium στο AFP.

«Δεν έχουμε ακριβή αριθμό, αλλά είναι σαφές ότι πρόκειται για σημαντική ποσότητα», δήλωσε η εταιρεία για την ποσότητα των εμπλεκόμενων ποτών.

«Η πλειονότητα των επηρεαζόμενων και μη πωληθέντων προϊόντων έχει ήδη απομακρυνθεί από τα ράφια των καταστημάτων και συνεχίζουμε να λαμβάνουμε μέτρα για την απομάκρυνση όλων των υπόλοιπων προϊόντων από την αγορά».

Το χλωρικό άλας μπορεί να βρεθεί στα τρόφιμα, καθώς προέρχεται από τα απολυμαντικά χλωρίου που χρησιμοποιούνται ευρέως στην επεξεργασία νερού και στην επεξεργασία τροφίμων.

Σε επιστημονική γνωμοδότηση του 2015, η Ευρωπαϊκή Αρχή για την Ασφάλεια των Τροφίμων ανέφερε ότι η μακροχρόνια έκθεση στην ουσία αυτή συνιστά έναν δυνητικό κίνδυνο για την υγεία των παιδιών, ιδίως εκείνων με ήπια ή μέτρια ανεπάρκεια ιωδίου.

Η ευρεία έκθεση κατά τη διάρκεια μιας μόνο ημέρας μπορεί επίσης να είναι τοξική, σύμφωνα με την υπηρεσία.

Από τη μεριά της, η Coca-Cola Europacific Partners Belgium ζήτησε συγγνώμη για το περιστατικό, το οποίο, όπως είπε, ήρθε στο φως από έναν έλεγχο ρουτίνας στο χώρο παραγωγής της στη Γάνδη.

Τα επηρεαζόμενα προϊόντα είχαν κωδικό παραγωγής από 328 GE έως 338 GE και περιλάμβαναν επίσης τα Fuze Tea, Minute Maid, Nalu, Royal Bliss και Tropico, ανέφερε η εταιρεία.

Ζήτησε από τους καταναλωτές να μην τα καταναλώσουν και να επιστρέψουν τα ροφήματα στα σημεία πώλησης για να λάβουν πίσω τα χρήματά τους.

«Βρισκόμαστε σε επαφή με τις αρμόδιες αρχές σε κάθε μία από τις επηρεαζόμενες αγορές», πρόσθεσε η εταιρεία. 

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων