Τελευταία στιγμή οι κρατήσεις στα ξενοδοχεία της Marriott

«Πηγαίνεις για ύπνο το βράδυ και αναρωτιέσαι τι θα φέρει το αύριο», δηλώνει ο CEO του ομίλου. Ανθρωποι με χαμηλότερα εισοδήματα είναι πιο επιφυλακτικοί, επισημαίνει.

Δημοσιεύθηκε: 3 Ιουνίου 2025 - 16:06

Load more

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Marriott International Inc., Tony Capuano, δήλωσε ότι οι καταναλωτές συνεχίζουν να ενδιαφέρονται για τα ταξίδια, αλλά περιμένουν περισσότερο για να κάνουν κράτηση σε ξενοδοχεία.

Όσον αφορά τα ταξίδια αναψυχής και τα επαγγελματικά ταξίδια, το χρονικό παράθυρο για την κράτηση δωματίου πριν από την αναχώρηση είναι πλέον μικρότερο από 21 ημέρες, ανέφερε ο Capuano σε συνέντευξή του στο Bloomberg Television. Αυτό έχει αφήσει στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας, με τα οποία συνομίλησε στο NYU International Hospitality Investment Forum 2025, να αναρωτιούνται αν οι τρέχουσες τάσεις θα διατηρηθούν.

«Παρόλο που είμαστε ικανοποιημένοι με το επίπεδο ανάπτυξης που βλέπουμε, πηγαίνεις για ύπνο το βράδυ και αναρωτιέσαι τι θα φέρει το αύριο», δήλωσε ο Capuano. «Αυτός ο καταναλωτής, λόγω όλης αυτής της αβεβαιότητας, στέκεται κάπως στην άκρη της πισίνας και λέει: ‘Να κάνω κράτηση; Να περιμένω;’ Ευτυχώς, μέχρι τώρα, κάνουν κράτηση».

Ο Capuano σημείωσε ότι τα ξενοδοχεία συνεχίζουν να καταγράφουν ζήτηση, ακόμη και καθώς οι ταξιδιώτες προβληματίζονται λόγω της αβεβαιότητας που προκαλούν η εμπορική πολιτική και οι περιορισμοί στη μετανάστευση του Προέδρου Ντόναλντ Τραμπ. Το μικρότερο χρονικό διάστημα μεταξύ κράτησης και άφιξης σημαίνει ότι οι τάσεις μπορεί να αλλάξουν σχετικά γρήγορα. Ωστόσο, τις τελευταίες εβδομάδες υπάρχει κάποια σταθεροποίηση, πρόσθεσε.

Η Marriott διαθέτει ευρύ φάσμα εμπορικών σημάτων, από το πολυτελές Ritz-Carlton έως πιο προσιτές επιλογές, όπως τα Aloft Hotels. Ενώ οι καταναλωτές υψηλότερου εισοδήματος έχουν μια «αχόρταγη» επιθυμία για ταξίδια, τα άτομα με χαμηλότερα εισοδήματα είναι πιο επιφυλακτικά, δήλωσε.

«Αυτό που ακούμε από τον καταναλωτή χαμηλότερου εισοδήματος είναι ότι -όπως και οι καταναλωτές υψηλότερου εισοδήματος- δίνουν απόλυτη προτεραιότητα στα ταξίδια και στις εμπειρίες, αλλά χρειάζεται να το κάνουν μέσα από έναν φακό αξίας», είπε ο Capuano.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων