Σνακ ως επιβράβευση τρώνε οκτώ στους 10 καταναλωτές

Η μεγάλη πλειοψηφία δίνε έμφαση στη διαχείριση των μερίδων και στην προσεκτική κατανάλωση σνακ. Πώς επηρεάζει η ενσυνείδητη κατανάλωση ενός σνακ την απόλαυσή του. Τα βασικά σημεία της έρευνας State of Snacking™ για το 2024.

Δημοσιεύθηκε: 24 Ιουνίου 2025 - 14:57

Load more

Για 6η συνεχή χρονιά, η Mondelēz International, Inc. παρουσίασε τα αποτελέσματα της έκθεσης State of Snacking™, η οποία πραγματοποιείται σε συνεργασία με την Harris Poll σε 12 χώρες και μελετά τάσεις και συμπεριφορές χιλιάδων καταναλωτών σχετικά με το σνακ.

Συνολικά, τα ευρήματα της έρευνας για το 2024 έδειξαν ότι, σχεδόν, όλοι οι καταναλωτές δίνουν έμφαση στη διαχείριση των μερίδων και στην προσεκτική κατανάλωση σνακ και θεωρούν την κατανάλωση σνακ ως μέσο ανταμοιβής ή απόλαυσης μιας λιχουδιάς. Επιπρόσθετα, μέσα από την έρευνα φαίνεται ότι οι στιγμές, όπου οι καταναλωτές απολαμβάνουν συνειδητά τη γεύση και υφή που τους προσφέρει το σνακ τους, έχουν αυξηθεί σε μέγιστο βαθμό.

Βασικά σημεία έρευνας State of Snacking™ για το 2024:

«Οι καταναλωτές κάνουν πιο συνειδητοποιημένες επιλογές ως προς τον τρόπο που απολαμβάνουν τα αγαπημένα τους σνακ», δήλωσε η Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting στη Mondelēz International. Και συνέχισε, λέγοντας: «Οι άνθρωποι επιδιώκουν να υπάρχει ισορροπία μεταξύ απόλαυσης και ευεξίας, γεγονός που οδηγεί προς μία ενσυνείδητη κατανάλωση (Mindful Snacking). Οι μικρότερες μερίδες αποτελούν ένα τρόπο για τους ανθρώπους για να απολαύσουν τις αγαπημένες τους λιχουδιές χωρίς υπερβολή. Πολλοί καταναλωτές αν και υιοθετούν μία πιο συνειδητοποιημένη προσέγγιση ως προς τις διατροφικές τους συνήθειες, παράλληλα, βρίσκουν στιγμές για να απολαύσουν τα σνακ τους».

Τέλος, η Melissa Davies, Senior Manager, Global Insights & Trendspotting στη Mondelēz International επεσήμανε «Η απόλαυση ενός σνακ αποτελεί το τέλειο motto για την φιλοσοφία των ‘στιγμών απολαυστικής απόδρασης’ που βοηθάνε στο να ξεφεύγει κανείς από την ρουτίνα της καθημερινότητας. Οι άνθρωποι θεωρούν το σνακ ως μέσο χαλάρωσης και προσωπικής ανταμοιβής μετά από μια κουραστική μέρα».

Η Mondelēz International, ηγέτης στη βιομηχανία σνακ, προσαρμόζεται στις διαρκώς εξελισσόμενες τάσεις των καταναλωτών δίνοντας προτεραιότητα και έμφαση στις προτιμήσεις τους και εστιάζεται στο να διασφαλίσει ότι κάθε σνακ αποτελεί μία ξεχωριστή ευκαιρία τόσο σύνδεσης με αγαπημένους, όσο και ενσυνείδητης κατανάλωσης. Περισσότερα αποτελέσματα της έκθεσης State of Snacking 2024 είναι διαθέσιμα στην ιστοσελίδα www.mondelezinternational.com/stateofsnacking/.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων