Η LG Electronics (LG) ανακοίνωσε τα προκαταρκτικά οικονομικά της αποτελέσματα για το δεύτερο τρίμηνο του 2025, με ενοποιημένα έσοδα ύψους 20,74 τρισεκατομμυρίων KRW (14,82 δισεκατομμύρια δολάρια) και λειτουργικά κέρδη ύψους 639,1 δισεκατομμυρίων KRW(456,8 εκατομμύρια δολάρια).
Οπως ενημερώνει η εταιρεία σε ανακοίνωσή της, τόσο τα έσοδα όσο και τα λειτουργικά κέρδη παρουσίασαν μείωση σε ετήσια βάση. Η επιβράδυνση αυτή αντανακλά τη συνεχιζόμενη αδυναμία της καταναλωτικής ζήτησης στις βασικές αγορές και ένα ολοένα και πιο δύσκολο εξωτερικό περιβάλλον. Συγκεκριμένα, οι αλλαγές στην εμπορική πολιτική των ΗΠΑ οδήγησαν σε αύξηση των δασμών και ενίσχυσαν τον ανταγωνισμό στην αγορά, επηρεάζοντας περαιτέρω την απόδοση της εταιρείας.
Παρά το δυσμενές επιχειρηματικό περιβάλλον, οι βασικοί τομείς δραστηριότητας της LG—όπως οι λύσεις οικιακών συσκευών, καθώς και οι B2B τομείς όπως οι λύσεις για οχήματα και τα συστήματα θέρμανσης, εξαερισμού και κλιματισμού (HVAC)—κατέγραψαν ισχυρή απόδοση και διατήρησαν υγιή κερδοφορία.
Ωστόσο, ο τομέας των μέσων και λύσεων ψυχαγωγίας αντιμετώπισε μια δύσκολη περίοδο λόγω μείωσης της ζήτησης, αύξησης των τιμών των πάνελ LCD και αυξημένων εξόδων μάρκετινγκ, εν μέσω έντονου ανταγωνισμού. Η κερδοφορία επηρεάστηκε επίσης από το αυξημένο κόστος, περιλαμβανομένων των γενικών δασμών των ΗΠΑ, των δασμών για παράγωγα χάλυβα και αλουμινίου και των εξόδων logistics.
Κατά το δεύτερο εξάμηνο, η LG θα επικεντρωθεί στην ενίσχυση των επιχειρησιακών της θεμελίων, δίνοντας προτεραιότητα σε τομείς «ποιοτικής ανάπτυξης». Αυτό περιλαμβάνει την επέκταση των B2B τομέων υψηλού περιθωρίου και σταθερής ανάπτυξης, όπως οι λύσεις για οχήματα και τα συστήματα HVAC, την ανάπτυξη των μη υλικών επιχειρηματικών δραστηριοτήτων, όπως οι υπηρεσίες της πλατφόρμας webOS και τα συνδρομητικά μοντέλα, καθώς και την ενίσχυση των άμεσων πωλήσεων προς τον καταναλωτή (Direct-to-Consumer - D2C) μέσω της πλατφόρμας LGE.COM.