Η BMW χάνει έδαφος στην Κίνα, στασιμότητα στις πωλήσεις

Οι πωλήσεις της BMW έμειναν σχεδόν αμετάβλητες το δεύτερο τρίμηνο. Η σημαντική υποχώρηση στην Κίνα αντισταθμίζει τα κέρδη σε ΗΠΑ και Ευρώπη.

Δημοσιεύθηκε: 10 Ιουλίου 2025 - 12:39

Load more

Στάσιμες παρέμειναν οι πωλήσεις της BMW το δεύτερο τρίμηνο, καθώς οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες συνέχισαν να χάνουν έδαφος έναντι των τοπικών παραγωγών στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων στον κόσμο.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, οι παγκόσμιες παραδόσεις του ομίλου αυξήθηκαν κατά 0,4% σε σχέση με το προηγούμενο έτος σε 621.271 οχήματα. Ενώ οι μάρκες BMW και Mini σημείωσαν κέρδη στην Ευρώπη και τις ΗΠΑ κατά τη διάρκεια των τριών μηνών μέχρι τον Ιούνιο, οι παραδόσεις στην Κίνα μειώθηκαν κατά 14%.

Τα αποτελέσματα της BMW απηχούν εκείνα των αντίστοιχων γερμανικών εταιρειών, οι οποίες έχουν παραχωρήσει μερίδιο αγοράς στην Κίνα σε εγχώριους παραγωγούς με επικεφαλής την BYD. Οι πωλήσεις του ομίλου Mercedes-Benz στη χώρα μειώθηκαν κατά 19% το δεύτερο τρίμηνο, ενώ οι παραδόσεις EV της Volkswagen στην Κίνα μειώθηκαν σχεδόν κατά ένα τρίτο.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων