Βρετανία: Πέφτει ο πληθωρισμός, κερδίζουν τα premium

Ο πληθωρισμός στα τρόφιμα στη Βρετανία αποκλιμακώνεται στο 4,9%, ενώ οι καταναλωτές στρέφονται μαζικά στα premium προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, που κατέγραψαν 10% άνοδο για έκτο μήνα στη σειρά.

Δημοσιεύθηκε: 16 Σεπτεμβρίου 2025 - 12:07

Load more

Ο πληθωρισμός τροφίμων στη Βρετανία υποχώρησε για δεύτερο συνεχόμενο μήνα, καθώς οι καταναλωτές συνέχισαν να προτιμούν τα premium προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας των σούπερ μάρκετ.

Οπως μεταδίδει το Bloomberg, η αύξηση τιμών στα τρόφιμα διαμορφώθηκε στο 4,9% στις τέσσερις εβδομάδες έως τις 7 Σεπτεμβρίου, από 5% και 5,2% τους δύο προηγούμενους μήνες, σύμφωνα με στοιχεία της Worldpanel.

Τα δεδομένα δίνουν μια μικρή ανάσα, την ώρα που οι αλυσίδες λιανικής και οι παραγωγοί τροφίμων περιμένουν τον προϋπολογισμό του Νοεμβρίου, προειδοποιώντας ότι τυχόν πρόσθετα βάρη μπορεί να πυροδοτήσουν εκ νέου τις τιμές.

Ο επικεφαλής της Aldi UK, Giles Hurley, δήλωσε τη Δευτέρα ότι οι υπουργοί πρέπει να αποφύγουν «ακούσια» αύξηση του λειτουργικού κόστους των επιχειρήσεων.

Οι πωλήσεις προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας κινήθηκαν ελαφρώς καλύτερα από τα επώνυμα, με τα premium να ξεχωρίζουν: αυξήθηκαν κατά 10% στην περίοδο, σημειώνοντας για έκτο συνεχόμενο μήνα διψήφια άνοδο.

Ocado and Lidl Led Sales Growth Among UK Supermarkets

https://www.bloomberg.com/toaster/v2/charts/dfe1d856a3ad9883e686bccaa5952f00.html?web=true&variant=light&logo=true&titles=false&interactive=true&padding=false&footer=true&hideLogo=false&hideTitles=true&noPadding=true

 

Source: Worldpanel

Note: Data for 12 weeks to Sept. 7 vs a year earlier. M&S not included.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων