Η Burberry επιστρέφει σε ανάπτυξη μετά από δύο χρόνια

Μετά από επτά τρίμηνα πτώσης, πέρασε ξανά σε ανάπτυξη 2%, χάρη στη ζήτηση από την Κίνα και τη νέα στρατηγική του CEO Joshua Schulman, που αναζωογόνησε τη βρετανική φίρμα πολυτελείας.

Δημοσιεύθηκε: 13 Νοεμβρίου 2025 - 13:46

Load more

Tο πρώτο τρίμηνο ανάπτυξης μετά από δύο χρόνια πέτυχε η Burberry, καθώς οι προσπάθειες της βρετανικής μάρκας πολυτελείας άρχισαν να αποδίδουν καρπούς. Στήριξη πήρε και από την Κίνα, που επέστρεψε σε ανάπτυξη, ανεβάζοντας τις μετοχές της κατά περισσότερο από 8%.

Οπως μεταδίδει το Reuters, η Burberry ανέφερε αύξηση 2% στις συγκρίσιμες πωλήσεις καταστημάτων το δεύτερο τρίμηνο, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για 1% μετά από επτά διαδοχικά τρίμηνα πτώσης.

Ο διευθύνων σύμβουλος Joshua Schulman έχει επαναπροσανατολίσει την εταιρεία που μετρά 169 χρόνια πλέον και είναι πασίγνωστη παγκοσμίως για τις εμβληματικές της  καμπαρντίνες, το χαρακτηριστικό καρό μοτίβο σε εξωτερικά ενδύματα και κασκόλ, προωθώντας μια προσιτή βρετανική αισθητική που έχει βρει απήχηση στους αγοραστές.

«Με τη διαχρονική βρετανική πολυτελή εικόνα της μάρκας μας και τη βελτιωμένη γκάμα προϊόντων, η μάρκα μας έχει γίνει πιο επιθυμητή», δήλωσε ο Schulman σε τηλεφωνική συνέντευξη με δημοσιογράφους.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων