«Πονοκέφαλος» το ΑΙ για διαφημιστικές και μέσα ενημέρωσης στην ΕΕ

Οι εμπορικές εντάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και οι πολιτικές τριβές στους κόλπους της ηπείρου, έχουν οδηγήσει επίσης σε πτώση της επενδυτικής εμπιστοσύνης για τις εταιρείες του κλάδου.

Δημοσιεύθηκε: 24 Δεκεμβρίου 2025 - 12:45

Load more

Οι μεγαλύτεροι όμιλοι μέσων ενημέρωσης στην Ευρώπη θα συνεχίσουν να «πιέζονται» από την επέλαση της Τεχνητής Νοημοσύνης (ΑΙ) το 2026, μεταδίδει το Bloomberg.

Η εξέλιξη αυτή «θα μπορούσε να συνεχίσει να ωθεί προς τα κάτω τις τιμές των μετοχών» τους, οι οποίες ήδη έχουν υποαποδώσει φέτος, δήλωσε ο αναλυτής της BI, Tom Ward.

Αξίζει να αναφερθεί ότι ήδη κατατάσσονται ανάμεσα σε εκείνες που εκτιμάται ότι θα αποκομίσουν τα χαμηλότερα κέρδη για το 2026.

Στο πλαίσιο αυτό εταιρείες όπως η Informa Plc, καθώς και πλατφόρμες όπως η Rightmove Plc έχουν χαρακτηρίσει την Τεχνητή Νοημοσύνη ως «δίκοπο μαχαίρι». Αφενός, η τεχνολογία μπορεί να δημιουργήσει ευκαιρίες για αύξηση των εσόδων τους, αφετέρου, όμως, θα μπορούσε να υποκαταστήσει ορισμένες από τις υπηρεσίες τους καθιστώντας «περιττά» ολόκληρα τμήματα στο μέλλον.

Από την άλλη πλευρά, αρκετοί είναι οι αναλυτές που χαρακτηρίζουν τους φόβους για τον αντίκτυπο της Τεχνητής Νοημοσύνης ως «υπερβολικούς».

«Οι χαμένοι θα είναι αυτοί που δεν θα μπορέσουν να προσαρμοστούν», τονίζουν, ενώ κερδισμένοι θα είναι εκείνοι που αντιμετωπίζουν την Τεχνητή Νοημοσύνη «τόσο ως ευκαιρία όσο και ως πρόκληση».

Στο πλαίσιο αυτό μπορεί κανείς να φέρει ως παράδειγμα τη γερμανική πλατφόρμα Scout24, η οποία διαθέτει ένα εργαλείο Τεχνητής Νοημοσύνης που επιτρέπει στους μεσίτες να κάνουν καταχωρίσεις και να αναβαθμίζουν τις εικόνες που βλέπουν οι υποψήφιοι πελάτες, συμβάλλοντας στη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σύμφωνα με αναλυτή της Citigroup Inc.

Σημειώνεται, ωστόσο, ότι η Τεχνητή Νοημοσύνη δεν είναι η μοναδική πρόκληση που φαίνεται να αντιμετωπίζουν οι κολοσσοί των μέσων ενημέρωσης στην Ευρώπη.

Οι εμπορικές εντάσεις σε παγκόσμιο επίπεδο και οι πολιτικές τριβές στους κόλπους της ηπείρου έχουν οδηγήσει σε πτώση της επενδυτικής εμπιστοσύνης για τις εταιρείες του κλάδου, γεγονός που έχει άμεσο αντίκτυπο στον προϋπολογισμό τους για το μάρκετινγκ.

Η κατάσταση αυτή, οι ειδικοί εκτιμούν ότι θα συνεχίσει να αποτελεί πρόβλημα για τους ομίλους των μέσων ενημέρωσης και το 2026.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων