Πώς θα... ερωτευθεί ένας υπάλληλος την επιχείρησή του

Ένας γκουρού του ανατρεπτικού μάνατζμεντ εξηγεί γιατί οι «καινοτομίες ρήξεων» είναι στρατηγικό πλεονέκτημα για μια επιχείρηση. Κρίσιμη η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και αφοσίωσης στους κόλπους της επιχείρησης.

Δημοσιεύθηκε: 24 Οκτωβρίου 2022 - 08:01

Load more

Κορυφαίος ειδικός στη Βόρεια Αμερική σε θέματα «μάνατζμεντ ρήξεων», ο Jim Harris, είκοσι χρόνια τώρα, μιλάει και διδάσκει γιατί οι εταιρείες πρέπει να «προπονούν» τα ηγετικά τους στελέχη σε ριζικές αλλαγές σχέσεων με τους πελάτες και στη διαχείριση των πάσης φύσεων πόρων.

«Οι καινοτομίες ρήξεων είναι στρατηγικό πλεονέκτημα», λέει ο άνθρωπος που ίδρυσε και διευθύνει επίσης την εταιρεία Strategic Advantage. Για να πετύχουν όμως στρατηγικές αλλαγής και να γίνουν ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, ο Jim Harris στο περίφημο βιβλίο του με τίτλο «Πώς να κάνετε τους Εργαζόμενους να Ερωτεύονται την Επιχείρησή Σας», προσφέρει στους ηγετικούς μάνατζερς μία σειρά από ιδέες, στόχος των οποίων είναι να δημιουργήσουν κλίμα εμπιστοσύνης και αφοσίωσης στους κόλπους της επιχείρησης.

Θα πρέπει εδώ να επισημανθεί ότι μέσα στους περισσότερους μάνατζερς υπάρχει ένα μικρό παιδί που πάντα περιμένει να βγει έξω. Το φαινόμενο αυτό μπορεί κανείς να το διακρίνει πίσω από τον φαινομενικά ορθολογικό και αντικειμενικό τρόπο με τον οποίο τα διάφορα στελέχη επιχειρήσεων ενεργούν στην εργασία τους. Η συμπεριφορά αυτή συχνά έλκει την καταγωγή της από ακολουθίες συμπεριφοράς της παιδικής ηλικίας. Έτσι, ο «ατομιστής» προσπαθεί να σπάσει τους περιορισμούς της αυστηρής οικογενειακής εξουσίας, ο «δημιουργός κανόνων» ξεκίνησε προσπαθώντας να βάλει μια τάξη εκεί που δεν υπήρχε καμία, κ.ο.κ.

Η εμπιστοσύνη στους άλλους και οι περιστάσεις κάτω από τις οποίες ασκείται, αποτελούν σημαντική πτυχή της ενήλικης συμπεριφοράς, που εμφυτεύθηκε βαθιά μέσα μας στα παιδικά μας χρόνια. Σήμερα, λοιπόν, είναι ζωτικό για μία εταιρεία που θέλει να πετυχαίνει υψηλές επιδόσεις, να διαλύσει το κλίμα της αβεβαιότητας και της καχυποψίας και να το αντικαταστήσει με σχέσεις εμπιστοσύνης. Πώς, όμως;

Ο Τζιμ Χάρρις χρησιμοποιεί τον όρο «employability», ο οποίος στα αγγλικά υποδηλώνει αυτή την ποιοτική έννοια που προαναφέραμε. Για να γίνουν όμως όλα αυτά πράξη, θα πρέπει οι αρμόδιοι μάνατζερς να μελετήσουν τους υπαλλήλους τους για να δουν πώς αισθάνονται και γιατί αισθάνονται έτσι σε μία δεδομένη στιγμή. Για να υλοποιηθούν οι στόχοι αυτοί, γράφει ο Τζιμ Χάρρις, η αποκατάσταση κλίματος εμπιστοσύνης αποτελεί και το πρωταρχικό ζητούμενο.

Εκεί βρίσκεται σήμερα το μεγάλο πρόβλημα. Όταν εταιρείες κολοσσοί απολύουν κατά χιλιάδες, ανθρώπους που κάποτε πίστεψαν σε αυτές, ο παράγοντας εμπιστοσύνη πάει περίπατο. Είναι λοιπόν ζωτικό για τις επιχειρήσεις, όχι μόνον να ενισχύσουν τους ενδοεπιχειρησιακούς επικοινωνιακούς μηχανισμούς τους, αλλά και να ανακαλύψουν νέους τρόπους έμπνευσης για τους ανθρώπους τους - τρόπους έμπνευσης οι οποίοι θα εξουδετερώνουν τις αβεβαιότητες και, ως εκ τούτου, θα ετοιμάζουν το έδαφος για την αποκατάσταση σχέσεων εμπιστοσύνης.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων