Το λιανεμπόριο και ο ρόλος της διαδραστικής επανάστασης

Όταν το μάρκετινγκ γίνεται κέντρο της εμπειρίας αγορών: Από τα συμβατικά καταστήματα στα θεματικά πάρκα και από την κατανάλωση στο ολιστικό shopping. Το μέλλον του εμπορίου μέσα από το βλέμμα των οραματιστών του.

Δημοσιεύθηκε: 19 Μαΐου 2025 - 07:29

Load more

Σε προηγούμενο άρθρο μας τονίζαμε με ποιο τρόπο οι διαδραστικές επιδράσεις αλλάζουν το λιανεμπόριο, ενώ παράλληλα εισάγουν και νέες αντιλήψεις στις παραδοσιακές αρχές και πρακτικές του μάρκετινγκ.

Συνεχίζοντας λοιπόν αυτή την περιγραφή γεγονότων και θεωρητικών προβληματισμών, κλείνουμε την περιήγησή μας με τη διαδραστική επανάσταση και το μέλλον των αγορών.

Ευθύς εξαρχής επισημαίνουμε ότι «η άνοδος των διαδραστικών εμπειριών λιανικής δεν είναι απλώς μια τάση. Είναι μια "επανάσταση" που βάζει τους καταναλωτές στο επίκεντρο της εμπειρίας αγορών».

Για το τι υπάρχει στον ορίζοντα ως προς τις διαδραστικές εμπειρίες λιανικής ακολουθούν παρακάτω μερικές ενδιαφέρουσες προβλέψεις:

Οι εταιρείες και οι μάρκες δεν είναι απλώς παθητικοί δικαιούχοι· είναι οι «αρχιτέκτονες» των διαδραστικών εμπειριών λιανικής και υπάρχουν πολλοί τρόποι με τους οποίους μπορούν να γίνουν ανταγωνιστικά εργαλεία:

Η άνοδος των διαδραστικών εμπειριών λιανικής δεν είναι απλώς μια τάση. Είναι μια «επανάσταση» που βάζει τους καταναλωτές στο επίκεντρο της εμπειρίας αγορών. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να σπάει νέα εμπόδια, οι λιανοπωλητές πρέπει να προσαρμοστούν, για να αγκαλιάσουν αυτές τις συναρπαστικές αλλαγές.

Φανταστείτε να μπείτε σ' ένα κατάστημα που μοιάζει περισσότερο με θεματικό πάρκο παρά με ένα μέρος για να αγοράσετε προϊόντα. Αυτό είναι το μέλλον - και είναι προ των πυλών. Θα είναι έτοιμοι οι λιανέμποροι και οι μαρκετίερς να ενσωματωθούν σ' αυτή τη νέα πραγματικότητα διαδραστικών αγορών; Η επιλογή είναι δική τους και το μέλλον των αγορών αναμένεται να είναι προκλητικό, αλλά και σίγουρα εξαιρετικό!

Αυτά υπογραμμίζουν ορισμένοι οραματιστές του μάρκετινγκ και του σύγχρονου εμπορίου και, αν σε κάποιους όσα προηγούνται προκαλούν ειρωνικά χαμόγελα, απλώς αγνοούν, όπως θα έλεγε και ο Γιάννης Γιώτης, πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Βιομηχανικών Τροφίμων (ΣΕΒΤ), ότι οι «ευκαιρίες περιμένουν όσους τις διακρίνουν».

Μια ικανότητα που ίσως σήμερα εξελίσσεται και σε τέχνη.

Load more

Δείτε επίσης

Load more

Σεβόμαστε την ιδιωτικότητά σας

Εμείς και οι συνεργάτες μας χρησιμοποιούμε τεχνολογίες, όπως cookies, και επεξεργαζόμαστε προσωπικά δεδομένα, όπως διευθύνσεις IP και αναγνωριστικά cookies, για να προσαρμόζουμε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο με βάση τα ενδιαφέροντά σας, για να μετρήσουμε την απόδοση των διαφημίσεων και του περιεχομένου και για να αποκτήσουμε εις βάθος γνώση του κοινού που είδε τις διαφημίσεις και το περιεχόμενο. Κάντε κλικ παρακάτω για να συμφωνήσετε με τη χρήση αυτής της τεχνολογίας και την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων για αυτούς τους σκοπούς. Μπορείτε να αλλάξετε γνώμη και να αλλάξετε τις επιλογές της συγκατάθεσής σας ανά πάσα στιγμή επιστρέφοντας σε αυτόν τον ιστότοπο.



Πολιτική Cookies
& Προστασία Προσωπικών Δεδομένων