Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ακύρωση διαγωνισμού για οδικό άξονα Κ. Ελλάδας

Έπειτα από διεργασίες εβδομάδων, τελικά προς ακύρωση οδηγείται ο διαγωνισμός για το συγχρηματοδοτούμενο οδικό έργο του άξονα Κεντρικής Ελλάδας, στον οποίο είχαν καταθέσει προσφορές δύο κοινοπραξίες, οι Hellenic Autopistas και Ελληνικές Διαδρομές.

Ακύρωση διαγωνισμού για οδικό άξονα Κ. Ελλάδας
Έπειτα από διεργασίες εβδομάδων, τελικά προς ακύρωση οδηγείται ο διαγωνισμός για το συγχρηματοδοτούμενο οδικό έργο του άξονα Κεντρικής Ελλάδας, στον οποίο είχαν καταθέσει προσφορές δύο κοινοπραξίες, οι Hellenic Autopistas και Ελληνικές Διαδρομές.

Μετά την άπορριψη για τυπικούς λόγους της προσφοράς της τελευταίας (συμμετέχουν η ισπανική FCC και οι Παντεχνική, Προοδευτική και ΑΤΤΙ-ΚΑΤ) εξετάζονταν όλες οι δυνατές λύσεις από το ΥΠΕΧΩΔΕ, ωστόσο δεν απεφεύχθη η ακύρωση του διαγωνισμού, δεδομένου ότι είχε απομείνει μόνο ένας υποψήφιος, η κοινοπραξία των ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - DRAGADOS - FERROVIAL.

Μέσα στον Αύγουστο εκδικάζονται και τα προσωρινά μέτρα στα οποία έχει προσφύγει η κατασκευαστική κοινοπραξία ΑΙΑΣ με τη συμμετοχή των J&P ΑΒΑΞ και της γαλλικής για το διαγωνισμό για την Ιόνια Οδό.

Η ίδια κοινοπραξία, με διαφορετική επωνυμία, συνεχίζει το δικαστικό αγώνα και για την υποθαλάσσια οδική αρτηρία της Θεσσαλονίκης, ενώ μαζί με την ΑΚΤΩΡ έχουν προσφύγει στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τη διεκδίκηση του τμήματος Μαλιακός – Κλειδί, με πιθανότητα να εκδοθεί σχετική απόφαση ακόμη και μέσα στον Αύγουστο.

Πάντως, στην περίπτωση που δεν γίνουν δεκτά τα επιχειρήματα του ΥΠΕΧΩΔΕ, ο διαγωνισμός Μαλιακός - Κλειδί θα επαναπροκηρυχθεί ή θα κληθούν οι δύο υποψήφιοι να υποβάλουν εκ νέου προσφορές.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v