ΕΡΓΟΣΕ: Μειοδότες σε έργο 52 εκατ. οι Aκτωρ-Alstom

Η μειοδότρια κοινοπραξία προσέφερε έκπτωση άνω του 22% σε διαγωνισμό για την τηλεδιοίκηση και σηματοδότηση σιδηροδρομικής γραμμής. Η συμβατική διάρκεια ολοκλήρωσης του έργου είναι δυο χρόνια

  • της Μάρως Τσαντήλα
ΕΡΓΟΣΕ: Μειοδότες σε έργο 52 εκατ. οι Aκτωρ-Alstom

Το σχήμα του ΑΚΤΩΡΑ με την γαλλική Alstom αναδείχθηκε μειοδότης στο διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για την ανάταξης και αναβάθμισης της σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης στη σιδηροδρομική γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Προμαχώνας.

Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ – Alstom σύμφωνα με πληροφορίες προσέφερε έκπτωση άνω του 22% για το έργο το οποίο έχει προϋπολογισμό 52 εκατομμύρια ευρώ (χωρίς ΦΠΑ). Δεύτερος μειοδότης για το συγκεκριμένο έργο ήταν η ΤΕΡΝΑ που προσέφερε έκπτωση 17%.

Το έργο αφορά στη ανάταξη και αναβάθμιση της σηματοδότησης-τηλεδιοίκησης, καθώς και την αντικατάσταση 70 αλλαγών τροχιάς σε εντοπισμένα τμήματα του άξονα Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας.

Πρόκειται για εργολαβία που είναι συμπληρωματική στα τρια μεγάλα έργα που εκτελούνται αυτή τη στιγμή στον σιδηροδρομικό διάδρομο Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας. Τα έργα που είναι υπό κατασκευή είναι το έργο ανάταξης της ηλεκτροκίνησης στο τμήμα Αθήνα-Τιθορέα, το έργο σκούπα Τιθορέα-Δομοκός και τα έργα στο τμήμα Θεσσαλονίκη-Ειδομένη.

Το συγκεκριμένο έργο έχει προϋπολογισμό 52.753.400 ευρώ (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και η διάρκεια ολοκλήρωσης των εργασιών είναι 24 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης.

Το έργο θα συγχρηματοδοτηθεί από το Ταμείο Συνοχής στο πλαίσιο του Ε.Π. «ΕΝΙΣΧΥΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΣΠΕΛΑΣΙΜΟΤΗΤΑΣ» περιόδου 2007-2013 και εντάσσεται στην πράξη με τίτλο: «ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΣΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ-ΤΗΛΕΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΙΚΟ ΑΞΟΝΑ ΑΘΗΝΑ- ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ (ΠΛΗΝ ΤΙΘΟΡΕΑ-ΔΟΜΟΚΟΣ) ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- ΠΟΛΥΚΑΣΤΡΟ ΚΑΙ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- ΠΡΟΜΑΧΩΝΑΣ».

Η ταυτότητα του έργου

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται:

— Η αποκατάσταση (ανάταξη) των συστημάτων Σηματοδότησης – Τηλεδιοίκησης, ώστε αυτά να επανέλθουν στην καλή λειτουργική τους κατάσταση αλλά και η αναβάθμιση μέσω προσθήκης δυνατοτήτων και νέων λειτουργιών.

— Η εγκατάσταση καλωδίου οπτικών ινών κατά μήκους του έργου.

— Η αναβάθμιση των Σ.Σ. μεταξύ ΟΙΝΟΗΣ – ΔΑΥΛΕΙΑΣ και μεταξύ ΔΟΜΟΚΟΥ – ΛΑΡΙΣΑΣ, και συγκεκριμένα η αντικατάσταση των υφιστάμενων αλλαγών τροχιάς με αρμούς, με νέες αλλαγές συγκολλημένες επί στρωτήρων από σκυρόδεμα ή επί ξύλινων.

— Η αποκατάσταση της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκη – Κιλκίς, στο τμήμα μεταξύ χ.θ. 29+500 (Νέα Φιλαδέλφεια) και χ.θ. 37+074 (Γαλλικός).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus