Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Δεν βλέπει νομοθετικές αλλαγές για την Beat ο Χρ. Σπίρτζης

«Το μέλημά μας είναι να υλοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου και των αυτοκινητιστών και των εταιρειών διαμεσολάβησης, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την ποιότητα της Αστικής Μεταφορά», δηλώνει ο υπουργός.

Δεν βλέπει νομοθετικές αλλαγές για την Beat ο Χρ. Σπίρτζης

«Έχω την εντύπωση ότι δε χρειάζονται» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης όταν ρωτήθηκε αν προωθεί νέες νομοθετικές ρυθμίσεις για τις εταιρείες διαμεσολάβησης μεταφορικού έργου όπως η Beat.

Η δήλωση Σπίρτζη έγινε στο περιθώριο της δίκης για την αγωγή που έχει καταθέσει η διοίκηση της Beat κατά του προέδρου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ταξί και Αγοραίων (ΠΟΕΙΑΤΑ) Θύμιου Λυμπερόπουλου. Ο τελευταίος είχε προαναγγείλει τις νομοθετικές ρυθμίσεις σε συνέντευξη τύπου.

Ο υπουργός Υποδομών δήλωσε την Πέμπτη πως «Το μέλημά μας είναι να υλοποιηθούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες ελέγχου και των αυτοκινητιστών και των εταιρειών διαμεσολάβησης, προκειμένου να εξυπηρετήσουμε την ποιότητα της Αστικής Μεταφοράς, το αν τηρούν όλη τη νομοθεσία, είτε είναι οι αυτοκινητιστές, είτε είναι οι εταιρείες».

Κατά τον κ. Λυμπερόπουλο, επρόκειτο να αλλάξει η παράγραφος 9 του άρθρου 12 του νόμου 4530/2018. Το συγκεκριμένο άρθρο σήμερα προβλέπει πως «εφόσον η μεταφορά διενεργείται εντός της ελληνικής επικράτειας, τα έσοδα από την άσκηση της δραστηριότητας διαμεσολάβησης φορολογούνται με βάση την κείμενη φορολογική νομοθεσία. Οι φορείς διαμεσολάβησης εκδίδουν διαφορετικά φορολογικά στοιχεία προς τον καταναλωτή και διαφορετικά προς τους οδηγούς και τους ιδιοκτήτες των οχημάτων».

Επισημαίνεται πως ο επικεφαλής της Beat Νίκος Δρανδάκης είχε υποστηρίξει πως η εταιρεία χρησιμοποιεί την ολλανδική Adyen, η οποία είναι αδειοδοτημένος εκκαθαριστής συναλλαγών στην Ε.Ε. και έχει έδρα την Ολλανδία. Στις αρχές Ιανουαρίου είχε ανακοινωθεί, μάλιστα, πως υπέγραψε συμφωνία ώστε να αναλάβει σταδιακά την εκκαθάριση όλων των συναλλαγών της eBay.

Σήμερα, το 70% των συναλλαγών που πραγματοποιούν οι χρήστες του Beat στην Ελλάδα γίνεται με μετρητά και το 30% μέσω πιστωτικών/χρεωστικών καρτών. Η διοίκηση της Beat έχει επίσης υποστηρίξει πως προ ημερών ολοκληρώθηκε έλεγχος για τις χρήσεις 2012-2016, χωρίς να υπάρξει κάποιο σπουδαίο εύρημα, παρά μόνο «λογιστικές διαφορές».


ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v