Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εκδήλωση στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών

Οι επιβάτες στο αεροδρόμιο της Αθήνας ενημερώθηκαν για το πώς θα λάβουν βοήθεια στα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσουν στο ταξίδι τους.

Εκδήλωση στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για τα δικαιώματα των επιβατών

Ενημερωτική εκδήλωση των επιβατών για τα δικαιώματά τους διοργάνωσε σήμερα στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» ο Συνήγορος του Καταναλωτή.  

Κατά τη διάρκειά της εκδήλωσης στελέχη του Συνηγόρου και του Ευρωπαϊκού Κέντρου Καταναλωτή Ελλάδας ενημέρωσαν τους επιβάτες για τα δικαιώματά τους, αλλά και για τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να τα διεκδικούν, εφοδιάζοντάς τους με πληροφοριακό υλικό στην ελληνική και την αγγλική γλώσσα.

Οι ταξιδιώτες και οι επισκέπτες του Διεθνούς Αερολιμένα, είχαν την ευκαιρία να πληροφορηθούν μέσα από βίντεο που προβλήθηκε, για το πώς μπορούν να λάβουν βοήθεια και υποστήριξη σε τυχόν προβλήματα που αντιμετωπίζουν με κάποια αεροπορική εταιρεία, πρακτορείο ή τουριστική επιχείρηση και πως θα τα επιλύσουν φιλικά και χωρίς κόστος. Οι επιβάτες ενημερώθηκαν και για την ειδική εφαρμογή σε μορφή ιστοσελίδας με τίτλο 'Έλεγξε τα δικαιώματά σου όταν ταξιδεύεις αεροπορικώς', η οποία παρέχει στους επιβάτες αεροπορικών μεταφορών άμεσες απαντήσεις για τα δικαιώματά τους σχετικά με το ταξίδι τους και τα προβλήματα που μπορεί να προκύψουν.

Παράλληλα οι καταναλωτές ενημερώθηκαν από το επιστημονικό προσωπικό σχετικά με την αποτελεσματικότερη προστασία των δικαιωμάτων τους όταν ταξιδεύουν, καθώς και για τη δυνατότητα εξωδικαστικής επίλυσης εγχώριων καταναλωτικών διαφορών ή διαφορών με προμηθευτές εντός Ευρωπαϊκής Ένωσης, συμπεριλαμβανομένων της Ισλανδίας και της Νορβηγίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v