Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ικανοποίηση ΕΒΕΠ για τις αλλαγές στο Master Plan του ΟΛΠ

Οι 4 αλλαγές στο αρχικό σχέδιο φαίνεται να λειτούργησαν θετικά, αφού φέρνουν πρόσθετες επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ και αύξησαν το επενδυτικό πρόγραμμα από τα 612 εκατ. ευρώ σε πάνω από 800 εκατ. ευρώ, σημειώνει μεταξύ άλλων ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ.

Ικανοποίηση ΕΒΕΠ για τις αλλαγές στο Master Plan του ΟΛΠ

Αποτέλεσμα προσαρμογών που ικανοποιεί τόσο την ελληνική κυβέρνηση όσο και τους Κινέζους επενδυτές χαρακτηρίζει ο πρόεδρος του Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου Πειραιώς κ. Βασίλης Κορκίδης το νέο master plan του ΟΛΠ, τονίζοντας παράλληλα πως το περιεχόμενο της τελευταίας έκδοσης του σχεδίου που επανακαταθέτει η OΛΠ ΑΕ στην ΕΣΑΛ ικανοποιεί το ΕΒΕΠ.

Συγκεκριμένα, ο κ. Κορκίδης στη σχετική ανακοίνωση που εξέδωσε αναφέρει τα εξής:

«...Θεωρώ το περιεχόμενο του αναθεωρημένου Master Plan της OΛΠ ΑΕ ότι δεν είναι προϊόν συμβιβασμού, αλλά περισσότερο αποτέλεσμα προσαρμογών, που ικανοποιεί πλήρως τόσο την ελληνική κυβέρνηση όσο και τους Κινέζους επενδυτές της Cosco.

Επιπρόσθετα θα έλεγα ότι τόσο το Ε.Β.Ε.Π. όσο και άλλοι οι επιχειρηματικοί φορείς της ευρύτερης περιοχής δικαιώνονται για τις θέσεις και παρεμβάσεις τους, αλλά και τις κοινά αποδεκτές προτάσεις που κατέθεσαν και συμπεριλαμβάνονται στο νέο Master Plan που επανακατατίθεται τελικά την Τετάρτη 27/8 στην ΕΣΑΛ από τη διοίκηση του OΛΠ.

Άλλωστε εξαρχής, ο βασικός στόχος όλων δεν ήταν να «κολλήσει», αλλά αντιθέτως να «τρέξει» το επενδυτικό πρόγραμμα στο λιμάνι του Πειραιά, προς όφελος όμως όλων.

Οι 4 αλλαγές στο αρχικό σχέδιο φαίνεται να λειτούργησαν θετικά, αφού φέρνουν πρόσθετες επενδύσεις 200 εκατ. ευρώ και αύξησαν το επενδυτικό πρόγραμμα, από τα 612 εκατ. ευρώ, σε πάνω από 800 εκατ. ευρώ.

Επίσης οι 4 αλλαγές φέρνουν την κατασκευή ενός 4ου προβλήτα, που θα ενισχύσει τη δυναμικότητα του λιμανιού του Πειραιά στα επίπεδα των 10 εκατ. TEUs, εντάσσοντας σε δυναμικότητα τον Πειραιά στην τετράδα των ισχυρότερων λιμένων της Ευρώπης.

Στο Master Plan δεν περιλαμβάνονται πλέον σχέδια κατασκευής mall, σχέδια δημιουργίας υποδομών για επισκευές mega yachts, ούτε άδεια ναυπηγείου, ζήτημα το οποίο όμως χρήζει περαιτέρω διαβεβαιώσεων, αφού εκκρεμεί η προσφυγή στο ΣτΕ.

Επιπρόσθετα η OΛΠ ΑΕ συμφώνησε με την πρόταση της ΕΣΑΛ, που υποστήριξε ένθερμα το Ε.Β.Ε.Π. και ο Δήμος Πειραιά, για τη μετατροπή της αποθήκης ΣΙΛΟ σε Μουσείο Εναλίων Αρχαιοτήτων. Η πρόταση του Επιμελητηρίου για λειτουργία “duty free shops”, αντίστοιχα με τα “terminals” των αεροδρομίων, αντί του αρχικού σχεδιασμού λειτουργίας εμπορικού κέντρου 44.000 τ.μ. στο λιμάνι, έγινε αποδεκτή και οι εμπορικές χρήσεις περιορίζονται κατά το ήμισυ, ενώ θα λειτουργούν στη ζώνη εισόδου, δηλαδή πριν τον έλεγχο διαβατηρίων του λιμένα κρουαζιεροπλοίων, μόνο για τους τουρίστες.

Επισημαίνεται ότι η ΕΣΑΛ έχει ήδη αποδεχτεί τις πρόσθετες επενδύσεις που αφορούν στην κατασκευή νέου προβλήτα κρουαζιέρας, πεντάστερου ξενοδοχείου στο Πόρτο Λεόνε, πενταώροφου κτιρίου στάθμευσης για το car terminal στο Ικόνιο, νέας αποθήκης στην περιοχή ΟΔΔΥ, καθώς και την αναδιαμόρφωση του κτιρίου της Παγόδας σε ξενοδοχείο με συνεδριακό κέντρο και δύο ακόμα αποθηκών επίσης σε ξενοδοχεία.

Τέλος, θεωρώ, τις παρεμβάσεις του υπουργού Ναυτιλίας και του δημάρχου Πειραιά καθοριστικές για την τελική συμφωνία και πιστεύω πως το περιεχόμενο της τελευταίας έκδοσης του σχεδίου που επανακαταθέτει η OΛΠ ΑΕ στην ΕΣΑΛ ικανοποιεί το Επιμελητήριό μας...».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v