Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ιωάννα Δρέττα: Τα μυστικά της επικοινωνιακής καμπάνιας της Marketing Greece

Επιλέγουμε μια νέα προσέγγιση των πραγμάτων, αξιολογώντας με μια βαθύτερη ματιά τα στοιχεία εκείνα που μας δίνουν προβάδισμα, δηλώνει η επικεφαλής της Marketing Greece.

Ιωάννα Δρέττα: Τα μυστικά της επικοινωνιακής καμπάνιας της Marketing Greece

Στην εικόνα μιας ασφαλούς χώρας που μπορεί να προσφέρει αστείρευτες εμπειρίες χωρίς συνωστισμούς, με αυθεντικότητα και σε επαφή με την τοπική κοινωνία, εστιάζει για το 2021, λόγω της πανδημίας, η επικοινωνιακή καμπάνια της Marketing Greece.

Όπως επισημαίνει στο Euro2day.gr, η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece κα Ιωάννα Δρέττα, το 2021 λόγω της πανδημίας που εξακολουθεί να βρίσκεται σε έξαρση, «είναι μία χρονιά που απαιτεί σε επίπεδο επικοινωνίας, γρήγορα αντανακλαστικά, προσαρμοστικότητα, γνώση των δεδομένων, αλλά πάνω απ’ όλα ενσυναίσθηση στον τρόπο προσέγγισης».

Αναφερόμενη στη νέα καμπάνα Outdoor Activities της Marketing Greece, σημειώνει ότι έχει σαν στόχο να προβάλλει τις εμπειρίες που μπορεί ο ταξιδιώτης να ζήσει μέσα στην αστείρευτη φύση των ελληνικών προορισμών. Προσφέροντάς του παράλληλα όλα εκείνα τα δεδομένα που πλέον αναζητά όπως η ασφάλεια και η αποφυγή του συνωστισμού, η επαφή με τη φύση η οποία προκαλεί ιδιαίτερα θετικά συναισθήματα, η αυθεντικότητα και η επαφή με την τοπική κοινωνία.

Πέρα όμως από την καμπάνια Outdoor Activities, συνεχίζει η κα Δρέττα, «ετοιμάζουμε καμπάνια για τους digital nomads που ως τάση βλέπουμε να έχει ήδη έρθει και στην Ελλάδα. Φυσικά θα συνεχίσουμε να χτίζουμε συνεργασίες, που το δύσκολο προηγούμενο διάστημα απέδειξαν ότι μέσα από αυτές μπορούμε να αντεπεξέλθουμε με επιτυχία στις συνθήκες, να παράγουμε περιεχόμενο για τους ελληνικούς προορισμούς, να δημιουργούμε θετική δημοσιότητα για τη χώρα μας και να μοιραζόμαστε την τεχνογνωσία μας».

Η Marketing Greece προωθεί και προορισμούς πόλης. «Η Αθήνα», λέει η κα Δρέττα, «παραμένει ένα δυναμικό case για εμάς και μέσω της σύμπραξης του This is Athens & Partners θα εξακολουθήσουμε να προωθούμε το city break προϊόν της, όπως και η Θεσσαλονίκη, ενώ ταυτόχρονα έχουμε ήδη ξεκινήσει να προωθούμε δυναμικά προορισμούς σε όλη την Ελλάδα, δίνοντας έμφαση στις εμπειρίες που τους κάνουν μοναδικούς».

Επίσης προσθέτει, «θα αξιοποιήσουμε το περιεχόμενο που δημιουργήσαμε πέρσι στο πλαίσιο του “Endless Greek Summer”, προβάλλοντας την εμπειρία που ονομάζεται Ελληνικό Καλοκαίρι, δηλαδή αυτή την "κατάσταση ευτυχίας", που σε κάνει να σκεφτείς, να επιθυμήσεις, να προσμένεις και τελικά να απολαύσεις το μοναδικό συναίσθημα του Ελληνικού Καλοκαιριού».

Αναφερόμενη στο έργο της Marketing Greece, σημειώνει ότι «η χρονιά που αφήνουμε πίσω μας, πέρα από τις δυσκολίες και αντιξοότητες που μας παρέδωσε, μας προσέφερε τη δυνατότητα να προχωρήσουμε σε μια εκ βάθους αξιολόγηση για το πού βρίσκεται ο ελληνικός τουρισμός, ποια είναι τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα και ποιες οι αδυναμίες του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, αλλά και του ίδιου του τομέα».

Στη Marketing Greece, όλο αυτό το διάστημα, σύμφωνα με την κα Δρέττα, ήταν όλες και όλοι σε μια διαδικασία όπου πέρα των όσων ανακοινώνονται, αναλύουν εντατικά τον ελληνικό τουρισμό σε επίπεδο destination marketing, παρακολουθούν τις διεθνείς τάσεις και εξελίξεις και αποκρυπτογραφούν έρευνες, μελέτες και δεδομένα.

«Σήμερα», υπογραμμίζει η διευθύνουσα σύμβουλος της  Marketing Greece, «έπειτα από ένα σχεδόν χρόνο, μπορούμε να πούμε, όσο οξύμωρο και εάν ακούγεται, ότι η πανδημία δίνει σε όλους μας τη μοναδική ευκαιρία να αναθεωρήσουμε τον ελληνικό τουρισμό, επιλέγοντας μια νέα προσέγγιση των πραγμάτων, αξιολογώντας με μια βαθύτερη ματιά τα στοιχεία εκείνα που μας δίνουν προβάδισμα και αξιοποιώντας πιο δομημένα, πιο συγκροτημένα τον πλούτο της χώρας μας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v