Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σχεδόν καθολική η διείσδυση του Ιnternet στην Ελλάδα

Στο 97% έχει φτάσει η συνολική διείσδυση του Ιnt​ernet στη χώρα μας, με πρώτη συσκευή πρόσβασης το smartphone, όπου σερφάρουν κατά μέσο όρο 2 ώρες την ημέρα. Οι e-shoppers έφτασαν στον 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη.

Σχεδόν καθολική η διείσδυση του Ιnternet στην Ελλάδα

Νέο προφίλ αποκτούν οι Έλληνες όσον αφορά τη χρήση του διαδικτύου, όπου η διείσδυση έφτασε το 97% στις ηλικίες 16-64. Εννέα στους 10 χρήστες είναι ηλικίας 55 έως 64 ετών. Εχουν smartphone και σερφάρουν τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα.

Την ίδια στιγμή, η πανδημία άλλαξε τις συνήθειες των Ελλήνων στα ψώνια, καθώς ακόμα και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων πάνω από 7 στους 10 να προτιμούν τις διαδικτυακές αγορές.

Σύμφωνα με τα τελευταία Focus on Tech Life Tips της Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021:

  • Η συνολική διείσδυση του Ιnternet το πρώτο εξάμηνο του 2021 έχει φτάσει στο 97%, από 88% το διάστημα Ιούνιος Δεκέμβριος 2020.
  • Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το smartphone, με μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό τις 2 ώρες την ημέρα.
  • Πάνω από 4 στους 5 Έλληνες (82%) βρίσκονται ενεργοί στα social media, με τη διείσδυση στις νεαρές ηλικίες (16-24) να αποτυπώνεται στο 97%. Το 62% των ηλικιών 55-64 χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (+4%: σε σχέση με τον Ιούν.-Δεκ. ’20 που το ποσοστό ήταν 59%).
  • Το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο, ειδικά στα κορίτσια 16-24.
  • Ενεργοί στα social είναι και σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες του group ηλικίας 55-64, με δημοφιλέστερα τα Facebook, Instagram, Youtube.
  • Οι e-shoppers έφτασαν στο 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές και επίσης αυξημένη τάση στους 55-64. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό 55+ [+20%] συγκριτικά με το προηγούμενο 6μηνο.
  • Το top 3 των online αγορών [τελευταίους 6 μήνες] είναι τα ηλεκτρονικά είδη με ποσοστό 33%, τα παπούτσια με ποσοστό 36% και τα ρούχα με 46%. Τη μεγαλύτερη αύξηση τον τελευταίο χρόνο παρουσιάζουν τα Έπιπλα & τα άλλα είδη για το σπίτι, τα Εκπαιδευτικά σεμινάρια/Webinars και οι Υπηρεσίες υγείας.
  • Και στο παιδικό κοινό η διείσδυση του Ιnternet καταγράφεται ανοδική ενώ στο τελευταίο 3μηνο σχεδόν όλα τα παιδιά 5-12 ετών. Οι μικροί μας φίλοι για τη σύνδεσή τους στο Ιnternet έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής το tablet, ενώ ακολουθούν το smartphone και το laptop.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v