Σχεδόν καθολική η διείσδυση του Ιnternet στην Ελλάδα

Στο 97% έχει φτάσει η συνολική διείσδυση του Ιnt​ernet στη χώρα μας, με πρώτη συσκευή πρόσβασης το smartphone, όπου σερφάρουν κατά μέσο όρο 2 ώρες την ημέρα. Οι e-shoppers έφτασαν στον 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη.

Σχεδόν καθολική η διείσδυση του Ιnternet στην Ελλάδα

Νέο προφίλ αποκτούν οι Έλληνες όσον αφορά τη χρήση του διαδικτύου, όπου η διείσδυση έφτασε το 97% στις ηλικίες 16-64. Εννέα στους 10 χρήστες είναι ηλικίας 55 έως 64 ετών. Εχουν smartphone και σερφάρουν τουλάχιστον δύο ώρες την ημέρα.

Την ίδια στιγμή, η πανδημία άλλαξε τις συνήθειες των Ελλήνων στα ψώνια, καθώς ακόμα και μετά το άνοιγμα των καταστημάτων πάνω από 7 στους 10 να προτιμούν τις διαδικτυακές αγορές.

Σύμφωνα με τα τελευταία Focus on Tech Life Tips της Focus Bari για το πρώτο εξάμηνο του 2021:

  • Η συνολική διείσδυση του Ιnternet το πρώτο εξάμηνο του 2021 έχει φτάσει στο 97%, από 88% το διάστημα Ιούνιος Δεκέμβριος 2020.
  • Η πρώτη συσκευή πρόσβασης για όλους τους χρήστες είναι το smartphone, με μέσο χρόνο σύνδεσης από το κινητό τις 2 ώρες την ημέρα.
  • Πάνω από 4 στους 5 Έλληνες (82%) βρίσκονται ενεργοί στα social media, με τη διείσδυση στις νεαρές ηλικίες (16-24) να αποτυπώνεται στο 97%. Το 62% των ηλικιών 55-64 χρησιμοποιεί τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (+4%: σε σχέση με τον Ιούν.-Δεκ. ’20 που το ποσοστό ήταν 59%).
  • Το ΤΙΚ ΤΟΚ παρουσιάζει θεαματική άνοδο τον τελευταίο χρόνο, ειδικά στα κορίτσια 16-24.
  • Ενεργοί στα social είναι και σχεδόν οι δύο στους τρεις Έλληνες του group ηλικίας 55-64, με δημοφιλέστερα τα Facebook, Instagram, Youtube.
  • Οι e-shoppers έφτασαν στο 74% των Ελλήνων, με αυξημένη μέση δαπάνη σε online αγορές και επίσης αυξημένη τάση στους 55-64. Oι περισσότεροι e-shoppers βρίσκονται μεταξύ των ηλικιών 16-44 ετών, ενώ η μεγαλύτερη αύξηση καταγράφηκε στο κοινό 55+ [+20%] συγκριτικά με το προηγούμενο 6μηνο.
  • Το top 3 των online αγορών [τελευταίους 6 μήνες] είναι τα ηλεκτρονικά είδη με ποσοστό 33%, τα παπούτσια με ποσοστό 36% και τα ρούχα με 46%. Τη μεγαλύτερη αύξηση τον τελευταίο χρόνο παρουσιάζουν τα Έπιπλα & τα άλλα είδη για το σπίτι, τα Εκπαιδευτικά σεμινάρια/Webinars και οι Υπηρεσίες υγείας.
  • Και στο παιδικό κοινό η διείσδυση του Ιnternet καταγράφεται ανοδική ενώ στο τελευταίο 3μηνο σχεδόν όλα τα παιδιά 5-12 ετών. Οι μικροί μας φίλοι για τη σύνδεσή τους στο Ιnternet έχουν ως πρώτη επιλογή συσκευής το tablet, ενώ ακολουθούν το smartphone και το laptop.

Μαρία Μόσχου

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v