Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εκτακτη επιχορήγηση σε ΚΤΕΛ και μεταφορείς λόγω της ανόδου του πετρελαίου κίνησης

Η έκτακτη επιχορήγηση ανέρχεται σε 19,28 εκατ. ευρώ. Η κατανομή σε ΚΤΕΛ, υπεραστικά ΚΤΕΛ και μεμονωμένους μεταφορείς ή επιχειρήσεις που εξυπηρετούν άγονες γραμμές.

Εκτακτη επιχορήγηση σε ΚΤΕΛ και μεταφορείς λόγω της ανόδου του πετρελαίου κίνησης

Έκτακτη ενίσχυση ύψους 19.280.000 ευρώ σε αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ και ΚΤΕΛ Α.Ε., καθώς και σε μεμονωμένους μεταφορείς ή επιχειρήσεις που εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων, χορηγείται με Κοινή Υπουργική Απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου και του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κ. Θεόδωρου Σκυλακάκη, εξαιτίας μέτρων κρατικής παρέμβασης, που αποσκοπούν στον περιορισμό των επιπτώσεων της πανδημίας COVID-19, αλλά και της ραγδαίας αύξησης της τιμής του πετρελαίου κίνησης,

Στην ΚΥΑ καθορίζονται με σαφήνεια η διαδικασία και τα δικαιολογητικά για τη χορήγηση των ενισχύσεων, ενώ όσον αφορά στην κατανομή της ενίσχυσης και τους δικαιούχους προβλέπονται τα εξής:

· Για τις επιχειρήσεις αστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ, η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 2.697.186 ευρώ, ενώ ο συνολικός αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων που δικαιούνται την έκτακτη ενίσχυση, ενταγμένων σε αστικά ΚΤΕΛ, την Κ.Ε.Κ.Π.Α.Π.Υ.Α.Σ. ΚΩ και ΡΟΔΑ, ανέρχεται σε 1.054.

· Για τις επιχειρήσεις υπεραστικών ΚΤΕΛ Α.Ε. και ΚΤΕΛ: η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 16.484.394 ευρώ. Ο συνολικός αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων που δικαιούνται την έκτακτη ενίσχυση, ενταγμένων σε υπεραστικά ΚΤΕΛ, ανέρχεται σε 4.766.

· Για τους μεμονωμένους μεταφορείς ή επιχειρήσεις που εξυπηρετούν άγονες γραμμές νήσων, η έκτακτη ενίσχυση ορίζεται στο ποσό των 98.420 ευρώ και ο αριθμός των κυκλοφορούντων λεωφορείων εξυπηρέτησης άγονων γραμμών νήσων, που δικαιούνται την έκτακτη ενίσχυση, ανέρχεται σε 52.

Με αφορμή την υπογραφή της ΚΥΑ, ο Υφυπουργός Μεταφορών Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε:

«Η Κυβέρνηση ενισχύει εμπράκτως τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ απέναντι στις πρωτοφανείς αντιξοότητες που προέκυψαν τα τελευταία χρόνια, τόσο με την εκδήλωση της πανδημίας όσο και με τις επιπτώσεις της ενεργειακής κρίσης στο κόστος του μεταφορικού έργου. Σκοπός μας είναι τα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ να συνεχίσουν να προσφέρουν απρόσκοπτα τις αναγκαίες υπηρεσίες δημόσιας συγκοινωνίας σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, προς όφελος του επιβατικού κοινού»

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v