Στο στόχαστρο της Εφορίας η συναυλία της Βίσση στο ΟΑΚΑ

Κινητοποίηση της ΑΑΔΕ μετά τις αναφορές σε υψηλές αμοιβές και δανεικά. Οι έλεγχοι αφορούν εισιτήρια, τζίρο, POS, ΦΠΑ, αμοιβές και τις δαπάνες παραγωγής.

Στο στόχαστρο της Εφορίας η συναυλία της Βίσση στο ΟΑΚΑ

Στο ξεψάχνισμα όλων των οικονομικών παραμέτρων της πολύκροτης υπόθεσης της συναυλίας της Άννας Βίσση στο Ολυμπιακό Στάδιο, προχωράει άμεσα η Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ), μετά τις εκατέρωθεν αναφορές για υψηλές αμοιβές, δαπάνες παραγωγής και… εξυπηρετήσεις με δανεικά.

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι εντολές που έλαβαν ήδη οι ελεγκτές της ομάδας ΔΕΟΣ προβλέπουν σαρωτικές διασταυρώσεις, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν τα στοιχεία που έχουν δημοσιοποιηθεί αποτυπώνονται και στα φορολογικά δεδομένα των εμπλεκόμενων πλευρών.

Στο επίκεντρο δεν βρίσκεται μόνο ο αριθμός των εισιτηρίων που διατέθηκαν και ο συνολικός τζίρος της συναυλίας.

Οι ελεγκτές θα εξετάσουν τα ηλεκτρονικά δεδομένα των πωλήσεων, τις εισπράξεις μέσω POS και τις εγγραφές στο myDATA, ώστε να διαπιστωθεί εάν τα στοιχεία που προκύπτουν από διαφορετικές πηγές συμφωνούν μεταξύ τους.

Ο έλεγχος θα επεκταθεί στο σύνολο της οικονομικής δραστηριότητας γύρω από τη συναυλία και συγκεριμένα: έξοδα παραγωγής, αμοιβές καλλιτεχνών και συνεργατών, συμβάσεις, τιμολόγια και τραπεζικές κινήσεις. Στόχος είναι να διαπιστωθεί εάν οι δαπάνες και τα έσοδα που εμφανίζονται στα βιβλία των εμπλεκόμενων επιχειρήσεων ανταποκρίνονται στις πραγματικές συναλλαγές.

Ο ΦΠΑ

Στο μικροσκόπιο και ο ΦΠΑ. Τα εισιτήρια συναυλιών υπάγονται από την 1η Ιανουαρίου 2019 στον υπερμειωμένο συντελεστή 6%, εφόσον πρόκειται αποκλειστικά για μουσικό θέαμα χωρίς άλλη παροχή προς τους θεατές.

Στο ίδιο πλαίσιο εξετάζονται και οι δημόσιες αναφορές για δανεισμό ύψους 500.000 ευρώ. Οι ελεγκτές αναμένεται να αναζητήσουν τα σχετικά συμφωνητικά και τις λογιστικές και φορολογικές εγγραφές, καθώς και την κίνηση των χρημάτων μέσω του τραπεζικού συστήματος.

Εφόσον από τον έλεγχο προκύψουν αποκλίσεις, ακολουθεί η προβλεπόμενη φορολογική διαδικασία, με κοινοποίηση των διαπιστώσεων και προσωρινό προσδιορισμό φόρου ή προστίμου. Ο φορολογούμενος έχει στη συνέχεια τη δυνατότητα να παράσχει εξηγήσεις και να προσκομίσει τα απαραίτητα στοιχεία πριν από την οριστικοποίηση της πράξης.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v
Απόρρητο