Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

ΥΠΑΝ: Μειώσεις τιμών σε 3.070 προϊόντα

Μειώσεις τιμών σε 3070 προϊόντα, ανακλήσεις ανατιμήσεων σε 3.842 προϊόντα, πάγωμα τιμών σε 1364 κωδικούς και ανατιμήσεις έως και 7,5%, που τεκμηριώθηκαν από τους κοστολογικούς ελέγχους, κατεγράφησαν από το Φεβρουάριο.

ΥΠΑΝ: Μειώσεις τιμών σε 3.070 προϊόντα
Μειώσεις τιμών σε 3070 προϊόντα, που έφθασαν έως και το 80%, ανακλήσεις ανατιμήσεων σε 3.842 προϊόντα, πάγωμα τιμών σε 1364 κωδικούς και ανατιμήσεις έως και 7,5%, που τεκμηριώθηκαν από τους κοστολογικούς ελέγχους, κατεγράφησαν από το Φεβρουάριο μέχρι το τέλος Απριλίου από τις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Ανάπτυξης και ανακοινώθηκαν πριν από λίγο από το γραφείου του υφυπουργού.

Σύμφωνα με αυτά τα στοιχεία 48 εταιρείες προχώρησαν σε μειώσεις 3070 κωδικών προϊόντων, 45 εταιρείες προχώρησαν σε ανακλήσεις αυξήσεων 3842 κωδικών προϊόντων, μια εκ των οποίων ανερχόταν στο 182,61%.

Ακόμη, 6 εταιρείες δεσμεύτηκαν για πάγωμα τιμών σε 1364 κωδικούς προϊόντων.
Συγκεκριμένα η NESTLE HELLAS Α.Ε , μετά την συνάντηση στο Υπουργείο Ανάπτυξης, διατηρεί σταθερές τις τιμές σε 961 κωδικούς προϊόντων, η ΔΩΔΩΝΗ Α.Ε διατηρεί αμετάβλητες τις τιμές όλων των προϊόντων της, -η τελευταία αύξηση στις τιμές έγινε το τέλος του 2007, ενώ στα μέσα του 2008 η εταιρεία προέβη σε μείωση της τάξεως του 4% των κυριότερων κωδικών γάλακτος- επιπλέον, η εταιρεία ανακοίνωσε και μειώσεις σε 4 προϊόντα, που φτάνουν το 58,33%.

Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε., διατηρεί τις τιμές σε 50 κωδικούς προϊόντων σταθερές για όλο το 2009, ενώ σε 12 κωδικούς, παγώνει τις τιμές για τρεις μήνες, η ΚΡΙ-ΚΡΙ διατηρεί σταθερές τιμές σε 170 κωδικούς, η ΕΒΓΑ Α.Β.Ε.Ε. σε 61 κωδικούς ενώ η FHP HELLAS A.E. σε 27 κωδικούς.

Επίσης, στις εταιρείες ΜΑΡΜΙ Α.Ε. και ΛΑΤΟΜΙΚΗ Α.Ε., που δραστηριοποιούνται στον τομέα παραγωγής και μεταφοράς σκυροδέματος, επιβλήθηκε πρόστιμο 30.000 ευρώ αντίστοιχα για την καθεμία, επειδή οι παραπάνω εταιρείες δεν είχαν υποβάλλει τιμολόγιο σύμφωνα με την Αγορανομική Διάταξη 3/08.

Στο επίπεδο των ανατιμήσεων η ΥΙΟΙ Χ. ΚΑΤΣΕΛΗ ΑΒΕΕ, προχώρησε από τους συνολικά 404 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 86 κωδικών προϊόντων. Υπενθυμίζεται, ότι η εταιρεία ανακοίνωσε εκπτωτικές προσφορές, σε ποσοστό μείωσης 7%, από τις 15 Μαΐου, σε 11 κωδικούς, που αντιπροσωπεύουν το 30% του συνόλου των πωλήσεων της και ισχύουν για το 2009. Επίσης, η εταιρεία ανακάλεσε τον τιμοκατάλογο του κλάδου HORECA, που υπέβαλε.

Η NESTLE HELLAS Α.Ε., στην κατηγορία των καφέδων, από τους 252 κωδικούς, που διακινεί, προχώρησε σε ανατιμήσεις, της τάξεως του 2% 51 κωδικών προϊόντων, στην κατηγορία των παιδικών τροφών, από τους 247 κωδικούς που διακινεί, προχώρησε σε ανατιμήσεις 3,5% 31 κωδικών προϊόντων, στα παγωτά, από τους 129 κωδικούς που διακινεί, προχώρησε σε ανατιμήσεις 4,5% 25 κωδικών προϊόντων, στα σοκολατοειδή, από 247 κωδικούς που διακινεί, προχώρησε σε ανατιμήσεις 4% 21 κωδικών προϊόντων ενώ στην κατηγορία των εμφιαλωμένων νερών, από 245 κωδικούς που διακινεί, προχώρησε σε ανατιμήσεις 2% 31 κωδικών προϊόντων.

Υπενθυμίζεται, ότι η NESTLE, διατηρεί σταθερές τις τιμές σε 961 κωδικούς προϊόντων. Προχωράει, δε, σε χρηματικές και ποσοτικές προσφορές για όλο το 2009, σε ταχυκίνητους κωδικούς προϊόντων.

Η ΕΒΓΑ Α.Β.Ε.Ε., προχώρησε στην κατηγορία των προϊόντων κρουασάν, από τους 27 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις της τάξεως του 1,5%, 14 κωδικών προϊόντων και στην κατηγορία των προϊόντων παγωτού, από τους 85 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις της τάξεως του 4,1%, 23 κωδικών προϊόντων.

Η ΕΒΓΑ δεσμεύτηκε για σταθερές τιμές των προϊόντων της για το 2009, καθώς και εκπτωτικές και ποσοτικές προσφορές, στοχευμένες κατευθείαν στον καταναλωτή. Συγκεκριμένα, σε 5 κωδικούς κρουασάν ποσοτικές προσφορές 33%, ως έκπτωση στον καταναλωτή και σε 9 κωδικούς βασικών ειδών οικογενειακών παγωτών ποσοτικές προσφορές έως 50% κατευθείαν στον καταναλωτή.

Η ΚΡΙ-ΚΡΙ Α.Ε., προχώρησε, από τους 188 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 4,5%, 18 κωδικών προϊόντων, που αφορούν επαγγελματικές συσκευασίες παγωτού. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία ΚΡΙ-ΚΡΙ διατηρεί σταθερές τιμές σε όλα της τα είδη για το 2009.

Η ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΙΑ Α.Ε., προχώρησε, από τους 106 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 1,8% 22 κωδικών προϊόντων. Επίσης, σε 32 κωδικούς προχώρησε σε μειώσεις έως 6%. Υπενθυμίζεται, ότι, σε 50 κωδικούς η εταιρεία διατηρεί σταθερές τις τιμές για όλο το 2009, ενώ σε 12 κωδικούς, που έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον για τον καταναλωτή (κουτιά μπύρας), παγώνει τις τιμές για τρεις μήνες.

Η ΜΥΘΟΣ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ Α.Ε., από τους 43 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 2,5%, 35 κωδικών προϊόντων. Η εταιρεία γνωστοποίησε ότι θα προχωρήσει σε παροχές προς τους καταναλωτές σε κωδικούς φιάλης 500ml και κουτιού μπύρας για διάστημα τριών μηνών. Η FHP HELLAS A.E. προχώρησε, από τους 125 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 5%, 54 κωδικών προϊόντων.

Επίσης ανακοίνωσε χρηματικές και ποσοτικές προσφορές για όλο το 2009 σε σειρά προϊόντων, καθώς κι ότι δε θα προβεί σε καμία αύξηση έως το τέλος του χρόνου. Η ENERGIZER HELLAS A.E., προχώρησε, από τους 196 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 4% 150 κωδικών προϊόντων, ενώ προχωρά σε χρηματικές και ποσοτικές προσφορές σε όλους τους κωδικούς προϊόντων ξυρίσματος καθώς και στους ταχυκίνητους κωδικούς μπαταριών.

Η HELLA FARM A.E ., προχώρησε, από τους συνολικά 413 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 7,5%, 176 κωδικών προϊόντων, ενώ προέβη σε μειώσεις 18 κωδικών σε ποσοστό 12,99%. Η ΦΑΡΜΑ ΧΗΜ. A.B.E.E, προχώρησε, από τους 228 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις έως 3,45%, 56 κωδικών προϊόντων, ενώ προέβη σε μειώσεις 68 κωδικών σε ποσοστό 56,13%.

Η ΑΙΟΛΟΣ Ε.Π.Ε., προχώρησε, από τους 930 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 2%, 32 κωδικών προϊόντων. Η VIVA A.E., προχώρησε, από τους 418 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3%, 140 κωδικών προϊόντων. Η ZACO Α.Ε.Β.Ε., προχώρησε, από τους 79 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 6%, 7 κωδικών προϊόντων.

Η ΕΛΓΕΚΑ Α.Ε., προχώρησε, από τους 461 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 5%, 71 κωδικών προϊόντων. Η ΠΑΣΣΑΛΗΣ Γ&Ι Α.Ε.Β.Ε., προχώρησε, από τους 519 κωδικούς, που διακινεί σε ανατιμήσεις 3,5%, 165 κωδικών προϊόντων ντελικατέσεν, τα οποία δεν περιλαμβάνονται στο καλάθι καθημερινών αναγκών του καταναλωτή. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία, προέβη σε ανάκληση 53 κωδικών αυξήσεων.

Η ΑΤΤΙΚΗ ΜΕΛΙΣΣΟΚΟΜΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ Α. ΠΙΤΤΑΣ Α.Ε.Β.Ε., προχώρησε, από τους 72 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 51 κωδικών προϊόντων. Η HQF A.E (Hellenic Quality Foods) Α.Ε., προχώρησε, από τους 59 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 12 κωδικών προϊόντων. Η ΓΕΥΣΙΠΛΟΪΑ Α.Ε., προχώρησε από τους 185 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 2,5%, 6 κωδικών προϊόντων, που αφορούν αναψυκτικά και μπύρες.

Η Lion Hellas Α.Ε. προχώρησε σε αύξηση της εργατοώρας από 43 ευρώ σε 48 ευρώ. Η CADBURY HELLAS A.E., προχώρησε, από τους 51 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 4%, 15 κωδικών προϊόντων. Η ΛΑΒΔΑΣ Φ. Α.Ε., προχώρησε, από τους 252 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις της τάξεως του 4%, 62 κωδικών προϊόντων.

Η ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ ΤΡΟΦΙΝΚΟ Α.Ε.Β.Ε., προχώρησε από τους 281 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 7%, 12 κωδικών προϊόντων. Η KNORR-UNILEVER A.E., προχώρησε, από τους συνολικά 134 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 29 κωδικών προϊόντων. Η BINGO A.E., προχώρησε, από τους συνολικά 85 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις της τάξεως του 4,5%, 38 κωδικών προϊόντων. Η εταιρεία ΔΕΛΤΑ A.E., προχώρησε, από τους 117 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 2,8%, 41 κωδικών προϊόντων.

Η HELLENIC CATERING A.E., προχώρησε από τους 336 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 6,5%, κωδικών προϊόντων. Επίσης σε 50 κωδικούς - που δεν τεκμηριώθηκαν οι νέες τιμές - ανεστάλη για τρεις μήνες η εφαρμογή των αυξημένων τιμών, λόγω εφαρμογής της Αγορανομικής Διάταξης 1/09. Παράλληλα οι τιμές σε 9 κωδικούς μειώθηκαν σε ποσοστό έως και 6,71%. Η BACARDI A.E., προχώρησε από τους 59 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις της τάξεως του 2%, 49 κωδικών.

Η ΚΤΗΜΑ Κ. ΛΑΖΑΡΙΔΗ, προχώρησε από τους συνολικά 33 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 26 κωδικών προϊόντων. Η ΣΟΥΡΩΤΗ Α.Ε., προχώρησε από τους 11 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3%, 6 κωδικών προϊόντων. Η ΒΙΓΛΑ-VIVARTIA, προχώρησε από τους 33 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 5,5%, 9 κωδικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία από το 2005 δεν έχει προχωρήσει σε αυξήσεις.

Η DEL MONTE FOODS HELLAS S.A, προχώρησε, από τους συνολικά 29 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 4,5%, 5 κωδικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία από το 2005 δεν έχει προχωρήσει σε αυξήσεις. Η ΚΛΙΑΦΑΣ Α.Ε., προχώρησε, από τους συνολικά 41 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,1%, 21 κωδικών προϊόντων.

Η Β.Σ ΚΑΡΟΥΛΙΑΣ ΑΒΕΕΠ, προχώρησε, από τους συνολικά 199 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 20 κωδικών προϊόντων. Η TASTY FOODS Α.Β.Γ.Ε, προχώρησε από τους συνολικά 313 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 109 κωδικών προϊόντων. Η BAYER HELLAS A.B.E.E., προχώρησε, από τους συνολικά 126 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 5%, 58 κωδικών προϊόντων. Αξίζει να σημειωθεί ότι η εταιρεία προέβη σε μειώσεις τιμών 9 κωδικών σε ποσοστό μέχρι 34,18%.

Η ΕΛΛΑΓΡΕΤ A.B.E.E., προχώρησε, από τους συνολικά 272 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 11%, 14 κωδικών προϊόντων. Η GOODYEAR DUNLOP A.E., προχώρησε, από τους συνολικά 329 κωδικούς, που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,5%, 123 κωδικών προϊόντων. Η ΕΛΤΟΝ Α.E.B.Ε. προχώρησε, από τους 80 κωδικούς που διακινεί, σε ανατιμήσεις 3,51%, 21 κωδικών προϊόντων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v