Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Nielsen: Δύο νέα σεμινάρια

Νέο κύκλο σεμιναρίων με αντικείμενο τη Διαχείριση των Προωθητικών Ενεργειών και τη Διαχείριση Κατηγορίας Προϊόντων, διοργανώνει η Nielsen.

Nielsen: Δύο νέα σεμινάρια
Νέο κύκλο σεμιναρίων με αντικείμενο τη Διαχείριση των Προωθητικών Ενεργειών και τη Διαχείριση Κατηγορίας Προϊόντων, διοργανώνει η Nielsen.

Τα χρηματοδοτούμενα από τον ΟΑΕΔ σεμινάρια θα πραγματοποιηθούν, στις 30 Μαΐου το PromotionsManagement Workshop και στις 6 & 7 Ιουνίου το CategoryManagement Workshop.

Τα εν λόγω σεμινάρια,απευθύνονται σε επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται σε τομείς όπως Category Management, Trade Marketing,Sales, Account Management, Business Development, SpacePlanning, Merchandising, Customer Marketing, Product &Brand Management κ.α.

H πρακτική εφαρμογή της μεθοδολογίας διασφαλίζεται μέσα από τη διάδραση μεταξύ των εκπαιδευόμενων και τη συμμετοχή τους σε ρεαλιστικά case studies.

Περισσότερα από 730 στελέχη της Βιομηχανίας και του Λιανεμπορίου εκπαιδεύτηκαν τα τελευταία χρόνια σε σεμινάρια της Nielsen, τα οποία διοργανώνονται από καταρτισμένους εισηγητές, με συμμετοχή σε category & promotionsmanagement project της αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v