ΟΛΘ: Αμετάβλητη η κερδοφορία στο πρώτο τρίμηνο

Τη διατήρηση της κερδοφορίας μετά από φόρους στα περσινά επίπεδα των 4,8 εκατ. ευρώ, παρά τη μείωση του κύκλου εργασιών κατά 6,27%, πέτυχε ο ΟΛΘ το πρώτο τρίμηνο του 2013.

ΟΛΘ: Αμετάβλητη η κερδοφορία στο πρώτο τρίμηνο
Μείωση του κύκλου εργασιών κατά 6,27% εμφάνισε το πρώτο τρίμηνο της τρέχουσας χρήσης ο ΟΛΘ, που κατάφερε ωστόσο να διατηρήσει την κερδοφορία μετά από φόρους στα επίπεδα του πρώτου τριμήνου 2012.

Ειδικότερα, στο πρώτο τρίμηνο του 2013 τα κέρδη μετά από φόρους ανήλθαν στο ποσό των 4.871.513 ευρώ, έναντι των 4.867.767 ευρώ του αντίστοιχου τριμήνου του 2012, οριακά αυξημένα κατά 3.746 ευρώ και σε ποσοστό 0,08%.

Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν στο ποσό των 6.022.890 ευρώ έναντι των 6.107.165 ευρώ του τριμήνου του 2012, μειωμένα κατά 84.275 ευρώ και σε ποσοστό 1,38%.

Ο κύκλος εργασιών κατά το πρώτο τρίμηνο έφθασε στα 12.306.284 ευρώ, έναντι των 13.130.173 ευρώ της αντίστοιχης περιόδου του 2012, μειωμένος κατά 6,27%.

Σε ότι αφορά τις πωλήσεις του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων, που αποτελεί το βαρόμετρο της λειτουργίας του εμπορικού λιμένος, αυτές μειώθηκαν την περίοδο Ιανουαρίου - Μαρτίου 2013 μόλις κατά 0,80%, γεγονός που επιτρέπει την εκτίμηση ότι τους επόμενους μήνες οι απώλειες αυτές θα ανακτηθούν.

Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΟΛΘ Α.Ε., κ. Στυλιανός Αγγελούδης σχολιάζοντας τα οικονομικά αποτελέσματα δήλωσε: «Παρά το δυσμενές και υφεσιακό οικονομικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται η ΟΛΘ ΑΕ τα μεγέθη της εταιρίας αντέχουν. Η κερδοφορία συνεχίζεται, όπως συνεχίζονται και οι επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της λειτουργικότητας του λιμανιού της Θεσσαλονίκης. Η προσπάθεια της διοίκησης, των στελεχών και των εργαζομένων της ΟΛΘ ΑΕ δεν είναι εύκολη. Εκείνο που έχει σημασία είναι το τελικό θετικό αποτέλεσμα, κάτι που αποτελεί κίνητρο και πρόκληση μαζί για να συνεχίσουμε.

Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν είναι απλώς μία ακόμη επιχείρηση. Αποτελεί το στρατηγικό πλεονέκτημα της πόλης και της ευρύτερης περιοχής. Μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην οικονομική ανάπτυξη, αφού αποτελεί τον βασικότερο κρίκο στην πορεία ολοκλήρωσης της Θεσσαλονίκης σε σύγχρονο διαμετακομιστικό κέντρο για τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Ας μη τα ξεχνάμε αυτά, ιδίως τώρα που βρισκόμαστε ενώπιον εξελίξεων και ανακατατάξεων. Επιπροσθέτως, η θέση του λιμανιού στην «καρδιά» του κέντρου της πόλης δημιουργεί πρόσθετες δυνατότητες, αλλά και υποχρεώσεις από την πλευρά μας για να τις αναδείξουμε και να τις αξιοποιήσουμε. Οι καιροί είναι δύσκολοι, αλλά οι οιωνοί για την ΟΛΘ είναι ευνοϊκοί».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v