Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Η ΜΕΤΚΑ μειοδότης στο έργο Κιάτο – Ροδοδάφνη

Τη μεγαλύτερη έκπτωση στο έργο σκούπα της ΕΡΓΟΣΕ κατέθεσε η Μέτκα. Η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται να γίνει ως το καλοκαίρι, εφόσον δεν υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις στη διαδικασία των ενστάσεων που θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα κατατεθούν.

  • της Μάρως Τσαντήλα
Η ΜΕΤΚΑ μειοδότης στο έργο Κιάτο – Ροδοδάφνη

Τρία σχήματα κατέθεσαν τις προσφορές τους στον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ για το έργο σκούπα με το οποίο θα υλοποιηθούν οι υπολειπόμενες εργασίες στο τμήμα της σιδηροδρομικής γραμμής από το Κιάτο ως τη Ροδοδάφνη, προϋπολογισμού 273 εκατομμυρίων ευρώ.

Στο έργο που δημοπρατήθηκε την τελευταία μέρα του 2013 κατέθεσαν προσφορές οι METKA – ΞΑΝΘΑΚΗΣ ΑΤΕ – ΤHALES με έκπτωση 17,24%, ΑΚΤΩΡ – ΤΕΡΝΑ – J&P – ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 8,5% και ΑΡΧΙΡΟΔΟΝ (το παράρτημα της Ολλανδίας) με έκπτωση 9,5%.

Η υπογραφή της σύμβασης αναμένεται να γίνει ως το καλοκαίρι, εφόσον δεν υπάρξουν μεγάλες καθυστερήσεις στη διαδικασία των ενστάσεων που θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι θα κατατεθούν.

Η υλοποίηση του συγκεκριμένο έργου, που έχει συμβατική περίοδο κατασκευής τα δύο έτη από την υπογραφή της σύμβασης, θα αποτελέσει ένα πολύ σημαντικό βήμα για ολοκλήρωση του σιδηροδρομικού άξονα Αθήνας – Πάτρας. Με το εν λόγω έργο πρόκειται να κατασκευαστούν όσα υπολείπονται από προηγούμενες εργολαβίες στο συγκεκριμένο τμήμα.

Ειδικότερα, στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνονται τα εξής:

- Η κατασκευή των υπολειπόμενων εργασιών για την ολοκλήρωση της σιδηροδρομικής υποδομής (επιχώματα, ορύγματα, τεχνικά έργα, υδραυλικά έργα αποστράγγισης και αποχέτευσης, σήραγγες και Κτίρια Εξυπηρέτησης των σηράγγων),
- Η ολοκλήρωση της αποκατάστασης του παράπλευρου και κάθετου οδικού δικτύου
- Η κατασκευή της σιδηροδρομικής επιδομής
- Η κατασκευή των Η/Μ εγκαταστάσεων εντός των σηράγγων και των Κτιρίων Εξυπηρέτησής τους
- Η κατασκευή ηλεκτρονικού συστήματος σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση από το κέντρο ελέγχου κυκλοφορίας για τη σηματοτεχνική εξασφάλιση της γραμμής από τη Χ.Θ. 122+000,00 έως τη Χ.Θ. 202+100, καθώς και εγκατάσταση συστήματος αυτόματης προστασίας συρμών ETCS γραμμής επιπέδου1(level 1)
- Η εγκατάσταση των κάτωθι Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων:
- Παθητικό Δίκτυο Μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων
- Σύστημα Δομημένης Καλωδίωσης (LAN/WAN) στα κτίρια των Σιδηροδρομικών Σταθμών και Στάσεων
- Ο ενεργός εξοπλισμός δικτύου μεταφοράς δεδομένων και σημάτων Σιδηροδρομικών Συστημάτων
- Σύστημα Υπηρεσιακής Τηλεφωνίας

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v