Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: Παίρνει τα «πάνω» της η εγχώρια ζήτηση

Ανακάμπτει σταδιακά η ελληνική αγορά, εκτιμά η διοίκηση του εισηγμένου ομίλου, μετά τη θετική επίδοση των πωλήσεων στο α' εξάμηνο του 2014 εγχωρίως. Συνεχίζει τη στρατηγική αναζήτησης στόχων προς εξαγορά στη ΝΑ. Ευρώπη.

Σαράντης: Παίρνει τα «πάνω» της η εγχώρια ζήτηση

Θετικά μηνύματα από την πορεία των πωλήσεων στην εσωτερική αγορά κατέγραψε ο όμιλος Σαράντη στο α' εξάμηνο του 2014, εξισορροπώντας την αδύναμη έναρξη του α' τριμήνου του έτους.

Σύμφωνα με την αναλυτική παρουσίαση των μεγεθών του ομίλου, κατά τη διάρκεια της καθιερωμένης τηλεδιάσκεψης για τους αναλυτές, επισημάνθηκε ότι οι πωλήσεις στην εσωτερική αγορά αυξήθηκαν κατά 1,58% υπερκαλύπτοντας το αρνητικό πρόσημο των πρώτων μηνών.

Σύμφωνα με τον CFO του ομίλου, Κ. Ροζακέα, η τάση φαίνεται να διαθέτει δυναμική ώστε να συνεχιστεί και τους επόμενους μήνες, γεγονός που μεταφράζεται σε ένδειξη σταθεροποίησης της εσωτερικής ζήτησης. Τα κέρδη EBIT από την ελληνική αγορά παρουσίασαν επίσης αύξηση 16,51%.

Η δραστηριότητα του ομίλου στη ΝΑ. Ευρώπη, η οποία αντικατοπτρίζει το 60% του ενοποιημένου κύκλου εργασιών, έφερε επίσης αύξηση πωλήσεων κατά 6,25% (7,55% σε τοπικά νομίσματα), ωστόσο η κερδοφορία EBIT μειώθηκε 35% περίπου, εξαιτίας ενός εκτεταμένου προγράμματος προωθητικών ενεργειών και διαφήμισης που υλοποίησε ο όμιλος. Σύμφωνα ωστόσο με τις δηλώσεις της διοίκησης, η εικόνα θα ομαλοποιηθεί στο β' εξάμηνο του έτους, ενώ παράλληλα οι προβλέψεις για το σύνολο της χρονιάς παραμένουν σταθερές.

Μετά την πρόσφατη εξαγορά της τσέχικης εταιρίας Astrid, ο όμιλος δεν αναμένει σημαντική επίδραση στα μεγέθη το 2014, εκτιμώντας ότι η θετική επιρροή θα εγγραφεί στη χρήση του 2015. Η διοίκηση ανέφερε την προσήλωσή της στην υλοποίηση της στρατηγικής επέκτασης μέσω εξαγορών, συμπληρώνοντας ότι ήδη εξετάζει το ενδεχόμενο νέας εξαγοράς εντός της τρέχουσας χρήσης, χωρίς ωστόσο να έχει καταλήξει σε συγκεκριμένη και ανακοινώσιμη συμφωνία.

Πέννυ Κούτρα [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v