Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Mέλλιος: Υψηλό το premium που δόθηκε για τον ΟΛΘ

Το premium που προσέφερε ο πλειοδότης ξεπερνά το 75%, δήλωσε ο πρόεδρος του ΟΛΘ, συμπληρώνοντας ότι το τίμημα κατάφερε να αναδείξει την πραγματική αξία του λιμανιού. Ξεκινά νέα εποχή για την εταιρεία, τονίζει.

Mέλλιος: Υψηλό το premium που δόθηκε για τον ΟΛΘ

Ο πρόεδρος της ΟΛΘ (ΚΟ) - ΕΙΚΟΝΑ ΜΕΤΟΧΗΣ" href="http://www.euro2day.gr/QuotesDetail.aspx?q=294">ΟΛΘ Κωνσταντίνος Μέλλιος, μιλώντας στο ΑΠΕ, σημείωσε ότι το προσφερόμενο τίμημα είναι σημαντικά μεγαλύτερο σε σχέση με την αποτίμηση του 67%, βάσει της αξίας της μετοχής του OΛΘ τον Ιανουάριο.

«Η αξία της μετοχής ήταν 19,6 ευρώ/μετοχή και η πώληση έγινε στα 34,34 ευρώ, κάτι που σημαίνει ότι είχαμε premium 75% και κάτι. Με βάση τα ισχύοντα στην παγκόσμια αγορά λιμένων, το premium σε τέτοιες περιπτώσεις είναι γύρω στο 30%, κάτι που θα σήμαινε ότι με βάση τον κανόνα, το τίμημα για το 67% του OΛΘ θα έπρεπε να ήταν στα 25 ευρώ ανά μετοχή, αλλά ξεπέρασε τα 34. Το αντίστοιχο premium για το λιμάνι του Πειραιά ήταν 60%, οπότε το λιμάνι της Θεσσαλονίκης το ξεπέρασε σημαντικά», υπογράμμισε ο κ. Μέλλιος.

Όπως είπε, το προσφερόμενο τίμημα «κατάφερε να αναδείξει την πραγματική αξία του λιμανιού». Κατά τον κ. Μέλλιο, ξεκινά νέα εποχή όχι μόνο για το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αλλά και για την πόλη και τη Βόρεια Ελλάδα συνολικά. Ο ίδιος επισήμανε πως αποδείχτηκε επί του πρακτέου ότι «ήταν ο πρώτος διαγωνισμός επί πολλά έτη, στον οποίο συμμετείχαν τρία σοβαρά σχήματα και υπήρξε ισχυρός ανταγωνισμός».

Ερωτηθείς αν ανέμενε αυτή την ανατροπή -αφού μέχρι την Παρασκευή όλα έδειχναν ότι η διαδικασία θα πάει σε τρίτο γύρο και ο πλειοδότης θα ανακηρυχθεί τον Μάιο-, ο κ. Μέλλιος επισήμανε ότι, προφανώς, αντί να "παίξει" συντηρητικά στον δεύτερο γύρο, ώστε να εξαντλήσει τα περιθώρια προσφοράς στον τρίτο, το κοινοπρακτικό σχήμα αποφάσισε τελικά να "καθαρίσει" το παιχνίδι με μια δυνατή προσφορά.

Κατά τον ίδιο, η ολοκλήρωση αυτής της φάσης της διαδικασίας περίπου 15 ημέρες νωρίτερα από το αναμενόμενο, φέρνει αντίστοιχα πιο κοντά και την ημερομηνία εγκατάστασης του αναδόχου στο λιμάνι (αναμενόταν τον Οκτώβριο, οπότε πάει για Σεπτέμβριο).

Πριν ωστόσο προχωρήσει το επόμενο βήμα, που θα επιτρέψει στον ανάδοχο να εγκατασταθεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ο φάκελος του διαγωνισμού θα πρέπει να περάσει για προσυμβατικό έλεγχο από το Ελεγκτικό Συνέδριο (όπου αναμένεται να υποβληθεί τις προσεχείς εβδομάδες), η δε σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών θα υπογραφεί μετά την έγκρισή του.

Η ολοκλήρωση της συναλλαγής τελεί υπό την αίρεση των εγκρίσεων από τις αρμόδιες αρχές και την ικανοποίηση ορισμένων περαιτέρω προϋποθέσεων που προβλέπονται στη σύμβαση αγοραπωλησίας μετοχών.

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v