Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: «Κάρφωμα» με Αντετοκούνμπο στις ξένες αγορές

Την προώθηση του αρωματκού STR8 στις ξένες αγορές επιχειρεί ο όμιλος, ξεκινώντας καμπάνια με τον εξόχως επιδραστικό Έλληνα παίκτη του ΝΒΑ Γιάννη Αντετοκούνμπο. ΗΠΑ, Κίνα, «μπασκετική» Ευρώπη οι αγορές-στόχοι.

Σαράντης: «Κάρφωμα» με Αντετοκούνμπο στις ξένες αγορές

Τη διεύρυνση των εξαγωγών του με όχημα το αρωματικό προϊόν STR8 και αναπάντεχο πρεσβευτή τον διεθνούς εμβέλειας Έλληνα παίκτη του ΝΒΑ Γιάννη Αντετοκούνμπο επιχειρεί ο όμιλος Σαράντη.

Οι βλέψεις της παραπάνω συνεργασίας ξεπερνούν τα όρια του δικτύου θυγατρικών του ομίλου στη ΝΑ Ευρώπη και εκτείνονται σε ολόκληρη την ηπειρωτική Ευρώπη (Γαλλία, Ισπανία, Ιταλία, Αυστρία, Λετονία, Εσθονία κ.α.) αλλά και στις τεράστιες αγορές των ΗΠΑ και της Κίνας.

Σύμφωνα με πηγές του ομίλου, η συνεργασία αποτελεί την απαρχή ενός σχεδίου διεύρυνσης των εξαγωγών και ανοίγματος αγορών όπου σήμερα ο όμιλος δεν έχει παρουσία, ωστόσο η «εκτέλεση» του σχεδίου θα εξαρτηθεί από τις ενδείξεις που θα φέρει η προκαταρκτική έρευνα αγοράς που πραγματοποιεί ο όμιλος μέσω της συνεργασίας με τον Γιάννη Αντετοκούνμπο.

 

 

Σημειώνεται ότι ο όμιλος διαθέτει στενούς δεσμούς με τον κολοσσό της διεθνούς κοσμετολογίας Estee Lauder καθώς αποτελεί στρατηγικό συνεργάτη της φίρμας στην Ελλάδα, μέσω μικτής εταιρίας.

Υπενθυμίζεται ότι μια δεκαετία πριν -το 2007- η Σαράντης είχε συνάψει συμφωνία συνεργασίας με την εταιρία Aramis & Designer Fragrances, διεθνή ηγέτη στην παγκόσμια αγορά αρωμάτων επιλεκτικής που ανήκει στην Estee Lauder, για το λανσάρισμα του ανδρικού αρώματος Mustang στην αμερικανική αγορά. Η συγκεκριμένη συμφωνία δεν μακροημέρευσε, ωστόσο η φετινή προσπάθεια του ομίλου κινείται σε διαφορετικό πλαίσιο, βασιζόμενη σε ένα από τα πιο δυνατά brands του χαρτοφυλακίου τους.

Το αρωματικό προϊόν STR8 (και ολόκληρη η σειρά που το συνοδεύει, π.χ. αποσμητικά, after shave κ.λπ.) κυκλοφορεί από το 1998, κατέχει ηγετικό μερίδιο στην ελληνική αγορά, βρίσκεται σε όλες τις αγορές όπου ο όμιλος διαθέτει θυγατρικές αλλά συμμετέχει και στις εξαγωγές του ομίλου σε τρίτες χώρες.

Σήμερα οι συνολικές εξαγωγές του ομίλου ανέρχονται σε 11-12 εκατ. ευρώ, ποσό όπου ωστόσο περιλαμβάνονται όλες οι κατηγορίες ιδιοπαραγόμενων προϊόντων του ομίλου.

Ο όμιλος έχει εκφράσει την πρόθεσή του να διεθνοποιήσει περαιτέρω σήματα του χαρτοφυλακίου του, που σήμερα δεν έχουν παρουσία στο σύνολο των αγορών όπου δραστηριοποιείται, αλλά και να τα προωθήσει σε νέες αγορές. Η πρώτη δράση αφορά το σήμα Noxzema, για το οποίο ο όμιλος προετοιμάζει την εξαγωγή του και στις υπόλοιπες αγορές της ΝΑ Ευρώπης.

Η παραπάνω στρατηγική, εφόσον προχωρήσει, αναμένεται να οδηγήσει με τη σειρά της στην υλοποίηση σημαντικής επένδυσης στο εργοστάσιο του ομίλου στα Οινόφυτα, ύψους 7-8 εκατ. ευρώ, με ορίζοντα υλοποίησης το 2018. Σήμερα στο εργοστάσιο των Οινοφύτων έχει μεταφερθεί το σύνολο της παραγωγής καλλυντικών του ομίλου, ενώ το 2015 μεταφέρθηκε και η παραγωγή των προϊόντων Noxzema από τη Βρετανία, όπου παράγονταν σε hub της προηγούμενης ιδιοκτήτριας Procter&Gamble. To εργοστάσιο λειτουργεί σε full capacity, οπότε οι προσθήκες γραμμών παραγωγής κρίνονται επιβεβλημένες, προκειμένου ο όμιλος να εξυπηρετήσει τα νέα σχέδια που διαθέτει για την ανάπτυξη της κατηγορίας ιδιοπαραγόμενων καλλυντικών.

Πέννυ Κούτρα [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v