Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Σαράντης: «Κοιτάζει» εξαγορές νέων σημάτων

Ανάπτυξη και το β’ εξάμηνο του 2017 και στο πλαίσιο του βασικού guidance, αναμένει ο όμιλος. Εξετάζει την πιθανότητα εξαγοράς πολυεθνικών σημάτων, όταν αυτά απελευθερωθούν. Διακρίνει σημάδια σταθεροποίησης της οικονομίας.

Σαράντης: «Κοιτάζει» εξαγορές νέων σημάτων

Οργανική ανάπτυξη και στο β’ εξάμηνο του 2017, χωρίς να εξαιρεί την πιθανή ενίσχυση από την προσθήκη νέων σημάτων, προσμένει ο όμιλος Σαράντη, όπως ενημέρωσε χθες τους αναλυτές η διοίκησά του κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης για τα αποτελέσματα του α’ εξαμήνου.

Αν και στο β’ τρίμηνο του 2017 οι ρυθμοί ανάπτυξης των βασικών μεγεθών του ομίλου επιβραδύνθηκαν, εν τούτοις κατάφερε στο α’ εξάμηνο να υπεραποδώσει στην ελληνική αγορά (+4,6%) αλλά και στη ΝΑ Ευρώπη (+5,72%). Η επιβράδυνση αυτή αποδόθηκε από τoν CFO του ομίλου κ. Κ. Ροζακέα στο γεγονός του ότι οι εποχικές πωλήσεις λόγω Πάσχα ήταν εμπροσθοβαρείς, με αποτέλεσμα το β’ τρίμηνο να μην είναι απολύτως συγκρίσιμο.

Κατά τον ίδιο, οι προοπτικές για το επόμενο διάστημα διαγράφονται θετικές καθώς εκτίμησε ότι η οικονομία σταθεροποιείται πλέον. «Η πτώση στην κατανάλωση συνεχίζεται και υπολογίζεται στο 2% στην εγχώρια αγορά, ωστόσο ο όμιλος ξεπερνά αυτή την πίεση κερδίζοντας μερίδιο». Πρόσθεσε επίσης πως η επίδοση του ομίλου είναι δυναμική και στις υπόλοιπες χώρες της ΝΑ Ευρώπης -πλην Πολωνίας, όπου ο όμιλος επένδυσε σε δράσεις μάρκετινγκ- και εκτιμά ότι «έως το τέλος του έτους, θα έχει επανέλθει στο επίπεδο που έχει προϋπολογιστεί» ανάφερε ο κ. Ροζακέας.

Σε ό,τι αφορά στη συγκέντρωση στην ελληνική αγορά και την απόσπαση μεριδίων, η διοίκηση του ομίλου εκτίμησε ότι θα συνεχίσει να αποσπά «από τους μικρομεσαίους εγχώριους παίκτες, που αντιπροσωπεύουν ακόμη σήμερα ένα ποσοστό 20% της αγοράς σε καλλυντικά και είδη οικιακής χρήσης» (σ.σ. τους βασικούς τομείς δραστηριότητας του ομίλου Σαράντη).

Ο κ. Ροζακέας ανάφερε ωστόσο ότι ακολουθώντας τη βασική στρατηγική ανάπτυξης, ο όμιλος συνεχίζει να διευρευνά τις πιθανότητες επέκτασης μέσω εξαγορών. Σ’ αυτό το πλαίσιο, διατηρούνται επαφές τόσο με τη Unilever όσο και με την Procter&Gamble, προκειμένου ο όμιλος να αποκτήσει κάποια σήματα των παραπάνω πολυεθνικών, «εφόσον αποχαρακτηριστούν και διαχωριστούν από το core business των παραπάνω ομίλων», διευκρίνισε ο κ. Ροζακέας.

Υπενθυμίζεται ότι κάπως έτσι ο όμιλος Σαράντη είχε αποκτήσει τόσο το Noxzema όσο και το Ava. Ταυτόχρονα, ο όμιλος εξετάζει πιθανές ευκαιρίες εξαγορών τοπικών σημάτων στο γεωγραφικό δίκτυο δραστηριότητάς τους, κατά την πάγια τακτική του.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v