Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Operations Management στην Interamerican

Ο νέος τρόπος εργασίας βασίζεται στις μεθοδολογίες Lean Continuous Improvement και Agile. Το Lean πρόγραμμα έχει δώσει, ήδη, αποτελέσματα για την INTERAMERICAN από το 2017.

Operations Management στην Interamerican

Κομβικές για την περαιτέρω ανάπτυξη των ασφαλιστικών εργασιών είναι οι νέες μεθοδολογίες που έχουν εισαχθεί στην λειτουργική καθημερινότητα της INTERAMERICAN.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, προς την κατεύθυνση αυτή, η Γενική Διεύθυνση Ασφαλιστικών Εργασιών οργάνωσε πρόσφατα ημερίδα, στην οποία συμμετείχαν διοικητικά στελέχη και ο Διευθύνων Σύμβουλος Γιάννης Καντώρος, που προλόγισε την ημερίδα υπογραμμίζοντας τις βασικές στρατηγικές κατευθύνσεις της εταιρείας: τον νέο τρόπο εργασίας, την αναλυτική σκέψη, την καινοτομία, την ψηφιοποίηση και τη δημιουργία μιας νέας, μοναδικής εμπειρίας για τον πελάτη. Κεντρικός ομιλητής και συντονιστής της ημερίδας ήταν ο COO, Besim Jawad.

Ο νέος τρόπος εργασίας βασίζεται στις μεθοδολογίες Lean Continuous Improvement και Agile. Το Lean πρόγραμμα έχει δώσει, ήδη, αποτελέσματα για την INTERAMERICAN από το 2017, στα οποία αναφέρθηκε η Δ. Παπαχρυσάνθου, παρουσιάζοντας δείκτες παραγωγικότητας, κόστους και ικανοποίησης πελατών. Ο Β. Βερνάρδος και η Ν. Θώδου παρουσίασαν παραδείγματα εφαρμοσμένης επιχειρησιακής πρακτικής της Lean μεθοδολογίας στους τομείς των εκτός αυτοκινήτου κλάδων κατά ζημιών και ζωής - υγείας και ομαδικών ασφαλίσεων αντιστοίχως. Ακόμη, ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα των γραπτών εξετάσεων των στελεχών που έχουν εκπαιδευτεί στη μεθοδολογία, για το πρώτο «αστέρι» πιστοποίησης γνώσεων. Το επίσημο πιστοποιητικό (Cardiff University) οι επιτυχόντες θα το λάβουν ολοκληρώνοντας φέτος το «End of Period Evaluation».

Με στόχο την ενίσχυση της νοοτροπίας συνεχούς βελτίωσης των στελεχών, πρόκειται να ξεκινήσει σύντομα ο δεύτερος κύκλος εσωτερικών εκπαιδεύσεων για την πρώτη βαθμίδα πιστοποίησης στη Lean πρακτική. Σκοπός είναι τα μεσαία στελέχη της εταιρείας να ευθυγραμμιστούν στο επίπεδο ωριμότητας και εποικοδομητικής επικοινωνίας, στο πλαίσιο εφαρμογής της πρακτικής, στη βάση των αξιών που θα πρέπει να διέπουν τον ρόλο του manager ( Servant Leadership).

Εξάλλου, πρόσφατα πραγματοποιήθηκε και η έναρξη του προγράμματος «Architecture of Listening Program» με τον καθηγητή Jim Macnamara, που απευθύνεται κυρίως στα στελέχη της ΙΝΤERAMERICAN τα οποία έρχονται σε επαφή με το πελατειακό κοινό και στόχο έχει να βελτιώσει την προσοχή έναντι του πελάτη, στο πλαίσιο της συνεχούς ενίσχυσης της πελατοκεντρικής πολιτικής της εταιρείας.

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Η INTERAMERICAN, στη βάση της αλληλεπίδρασης με το πελατειακό κοινό της, διατηρεί «ανοικτή γραμμή» μαζί του μέσω Έρευνας Ικανοποίησης, που διενεργείται ετησίως. Η νέα έρευνα, που ξεκίνησε κατά τις προηγούμενες ημέρες και θα ολοκληρωθεί περί τα μέσα του Φεβρουαρίου, διεξάγεται online, με στόχο να συγκεντρωθούν σημαντικές πληροφορίες και ιδέες από τους πελάτες για όλες τις εταιρικές ασφαλιστικές δραστηριότητες: στους κλάδους Ζωής, Υγείας, Αυτοκινήτου και Κατοικίας.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v