Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Το Caprice κάνει το... θαύμα του για τα Μπισκότα Παπαδοπούλου

Στο 4,3% η αύξηση του τζίρου το 2017. Πώς τόνωσαν τα οικονομικά αποτελέσματα οι εξαγωγές και το Caprice. Η στρατηγική της εταιρείας για διεύρυνση της εξωστρέφειας. Ενίσχυση του μεριδίου της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται.

Το Caprice κάνει το... θαύμα του για τα Μπισκότα Παπαδοπούλου

Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας σημείωσε στην οικονομική χρήση του 2017 η «Μπισκότα Παπαδοπούλου», βασιζόμενη κυρίως στην εξωστρέφειά της αλλά και στο Caprice, που παρουσιάζει αξιοσημείωτη δυναμική, αποτελώντας το Νο 1 εξαγωγικό προϊόν της εταιρείας.

Σύμφωνα με τις οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, ο κύκλος εργασιών της στη χρήση 2017 ανήλθε στα 148.786.486 ευρώ έναντι 142.716.377 ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση 4,3% και όπως επισημαίνεται, αυτό προέκυψε χωρίς να υπάρξουν αυξήσεις στις τιμές των προϊόντων της.

Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας κατά την προηγούμενη χρήση ανήλθαν στα 10.612.154 ευρώ έναντι 10.013.763 ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 6%. Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη στη χρήση του 2017 ήταν 7.472.730 ευρώ έναντι 6.969.951 ευρώ το 2016, σημειώνοντας αύξηση κατά 7,22%.

Όσον αφορά τις βραχυπρόθεσμες υποχρεώσεις της εταιρείας διαμορφώθηκαν στο τέλος του 2017 στα 32.718.232 ευρώ από 32.446.396 στο τέλος του 2016, ενώ οι μακροπρόθεσμες μειώθηκαν στα 32.593.832 ευρώ από 36.172.788 ευρώ το 2016.

Η στρατηγική ανάπτυξης

Όπως αναφέρεται στις οικονομικές καταστάσεις, η εταιρεία αύξησε τις πωλήσεις της και ενίσχυσε τη θέση της σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται και συνεχίζει τη θετική της πορεία στον τομέα των αλμυρών και γλυκών σνακ με:

α) νέες επικοινωνιακές καμπάνιες για Caprice, ΠΤΙ-ΜΠΕΡ, Πολυδημητριακά, Cream Crackers, Digestive Bars, Mini Pick Crackers και Γεμιστά

β) λανσάρισμα 2 προϊόντων στην κατηγορία του παγωτού (παγωτό με ΠΤΙ-ΜΠΕΡ Παπαδοπούλου αλλά και "4χ4" sandwich παγωτό με Γεμιστά Παπαδοπούλου)

γ) νέα λανσαρίσματα σε υπάρχουσες μάρκες (όπως ΠΤΙ-ΜΠΕΡ σειρά με βρώμη), τα οποία συνεισέφεραν στην ανάπτυξη του όγκου πωλήσεων και την ενίσχυση κάθε μάρκας στην ελληνική αγορά.

Η εταιρεία συνέχισε την ανοδική της πορεία στο συσκευασμένο ψωμί σε φέτες, αυξάνοντας με διψήφιους ρυθμούς τον όγκο πωλήσεών της, ενισχύοντας σημαντικά τα μερίδιά της σε όλα τα κανάλια διανομής. Παράλληλα, η μάρκα "Χωριανό" ενισχύθηκε με τη νέα γεύση "Χωριανό με Βρώμη και Κριθάρι".

Στον τομέα των αρτοσκευασμάτων, η εταιρεία εξακολουθεί να κατέχει μια ισχυρή θέση. Στην κατηγορία των φρυγανιών αύξησε το μερίδιό της σε όγκο και σε αξία, και παράλληλα ενίσχυσε περαιτέρω την ηγετική της θέση στην υποκατηγορία των Premium φρυγανιών. Παράλληλα, ανανέωσε τη σειρά των κριτσινιών της με νέο εικαστικό και με μια νέα γεύση, τα "Πολύσπορα κριτσίνια".

Έμφαση στις εξαγωγές

Όσον αφορά τις εξαγωγές, η «Μπισκότα Παπαδοπούλου» επισημαίνει ότι συνεχίστηκε με επιτυχία η εφαρμογή της εταιρικής στρατηγικής, βασιζόμενη κυρίως σε αναδιάρθρωση και ανάπτυξη του δικτύου διανομής και περαιτέρω ενίσχυση του προωθητικού πλάνου ενεργειών υποστήριξης των προϊόντων. Η διεθνής δραστηριότητα της εταιρείας έχει ως κύριο στόχο την επώνυμη διείσδυση των προϊόντων στα οργανωμένα δίκτυα λιανικής, με έμφαση στις ευρωπαϊκές αγορές και τις Αγορές της Μέσης Ανατολής και Βορείου Αμερικής.

Ως αποτέλεσμα των παραπάνω, η εταιρεία δραστηριοποιείται πλέον σε πάνω από 45 χώρες παγκοσμίως και παρουσίασε το 2017, σε σχέση με το 2016, αύξηση 14,4% σε όγκο και 18% σε πωλήσεις. Το Caprice παρουσιάζει αξιοσημείωτη δυναμική και παραμένει το Νο1 εξαγωγικό προϊόν της εταιρείας, σημειώνοντας το 2017 ανάπτυξη 22,2% σε όγκο, ενώ όσον αφορά στα υπόλοιπα προϊόντα εξαγωγής, σημειώθηκε άνοδος 6,4% σε όγκο.

Η εταιρεία διαθέτει τέσσερα εργοστάσια σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Βόλο και Οινόφυτα, καθώς και μία κεντρική αποθήκη ετοίμων προϊόντων στην περιοχή του Ασπροπύργου. Ο αριθμός του απασχολούμενου προσωπικού της «Μπισκότα Παπαδοπούλου» κατά την 31η Δεκεμβρίου 2017 ανερχόταν σε 1.145 άτομα, έναντι 1.078 ατόμων το 2016.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v