Εκπτωτος ο όμιλος Καλογρίτσα σε δύο τμήματα του Πάτρα-Πύργος

Προθεσμία λίγων ημερών να καταθέσει προσφυγή, έχει η διοίκηση του ομίλου Καλογρίτσα, προκειμένου να βρει εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης, ώστε να ανατρέψει την απόφαση του υπουργείου. Το σίριαλ και οι μεγάλες εκπτώσεις.

Εκπτωτος ο όμιλος Καλογρίτσα σε δύο τμήματα του Πάτρα-Πύργος

Έκπτωτος από τις εργολαβίες για το πρώτο (Πύργος - Δουναίικα) και το τέταρτο (Κυλλήνη - Βάρδα) τμήμα του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος κηρύχθηκε την  Τρίτη ο όμιλος Καλογρίτσα.

Η διοίκηση του τελευταίου έχει πλέον προθεσμία δέκα ημερών προκειμένου να καταθέσει προσφυγή κατά της απόφασης η οποία, καθώς έχει ανασταλτικό χαρακτήρα, θα του επιτρέψει να αναζητήσει τις απαραίτητες εγγυητικές επιστολές «καλής εκτέλεσης» που δεν έχει βρει μέχρι σήμερα.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ούτε στο χθεσινοβραδινό διοικητικό συμβούλιο της Attica Bank ελήφθη απόφαση για έκδοση εγγυητικής επιστολής υπέρ του ομίλου Καλογρίτσα. Στην τράπεζα βρίσκονται πλέον αντιμέτωποι με το ενδεχόμενο πλήρους κατάρρευσης του κατασκευαστικού ομίλου, στον οποίο έχουν χορηγήσει δάνεια με υπόλοιπο που προσεγγίζει τα 120 εκατ. ευρώ.

Η διοίκηση του ομίλου Καλογρίτσα αναζητεί, χωρίς επιτυχία μέχρι σήμερα, δύο εγγυητικές επιστολές (ύψους 1,4 εκατ. και 1,2 εκατ. ευρώ), προκειμένου να υπογράψει τις συμβάσεις για τα δύο τμήματα του οδικού άξονα. Είχε κηρυχθεί προσωρινός ανάδοχος για το τμήμα Πύργος - Δουναίικα με έκπτωση 53,05% και για το τμήμα Κυλλήνη - Βάρδα με έκπτωση 50,39%. Σύμφωνα με πληροφορίες, είχε απευθυνθεί στο ΤΜΕΔΕ, προκειμένου να λάβει τις δύο εγγυητικές επιστολές καλής εκτέλεσης, χωρίς αποτέλεσμα.

Στη συνέχεια κινήθηκε προς την Αttica Βank και τις τελευταίες ημέρες υποστήριζε, κατά τις ίδιες πληροφορίες, στις επαφές που είχε με στελέχη του υπουργείου Υποδομών, πως «επειδή δεν υπάρχει διοίκηση στην τράπεζα, υπάρχει καθυστέρηση στην έκδοση των εγγυητικών». Δεν φαίνεται να συγκίνησε τις υπηρεσίες του υπουργείου Υποδομών.

Τόσο στην αγορά κατασκευών όσο και στο υπουργείο, ήταν γνωστά εδώ και χρόνια τα προβλήματα του ομίλου Καλογρίτσα, καθώς έχει ήδη κηρυχθεί έκπτωτος και σε εργολαβίες του ΔΕΔΔΗΕ (έχει καταθέσει προσφυγές), ενώ έχει υποκατασταθεί σε άλλες εργολαβίες (από την ΑΚΤΩΡ).

Ωστόσο, οι υπηρεσίες του υπουργείου θεώρησαν πως μπορεί να κατασκευάσει τα δύο τμήματα του οδικού άξονα Πάτρα - Πύργος, που έχει τεμαχιστεί σε οκτώ εργολαβίες. Η οριστική τύχη των δύο έργων θα εξαρτηθεί από τις προσφυγές που αναμένεται να καταθέσει ο όμιλος Καλογρίτσα.

Με βάση τις προσφορές που έχουν υποβληθεί στους οκτώ διαγωνισμούς, το κόστος κατασκευής του οδικού άξονα των 130 χιλιομέτρων αγγίζει τα 240 εκατ. ευρώ. Επισημαίνεται πως ο όμιλος Καλογρίτσα είχε μειοδοτήσει σε τέσσερα τμήματα του οδικού άξονα, αλλά τα δύο εξ αυτών έχουν ήδη ανατεθεί στην Intrakat.

Φώτης Κόλλιας fotisk2@euro2day.gr

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v