MyAXA Doctor: Nέα καινοτόμα υπηρεσία από την ΑΧΑ

Μέσα από μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones ο ασφαλισμένος καλεί με βιντεοκλήση ή τηλεφωνικά έναν γιατρό και λαμβάνει τις πρώτες ιατρικές συμβουλές από το σημείο που βρίσκεται!

MyAXA Doctor: Nέα καινοτόμα υπηρεσία από την ΑΧΑ

Το MyAXA Doctor, μία νέα πρωτοποριακή υπηρεσία υγείας, προσφέρει στους ασφαλισμένους της η ΑΧΑ, εξασφαλίζοντάς τους μία απλή και γρήγορη εμπειρία προστασίας. Χάρις σε αυτήν οι κάτοχοι του νοσοκομειακού πρόγραμματος «Mediσυν 3» μπορούν να επικοινωνούν με συνεργαζόμενο γιατρό, όπου κι αν βρίσκονται, σε Ελλάδα και εξωτερικό, με μια ιδιαίτερα εύκολη διαδικασία, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Μέσα από μια ειδικά σχεδιασμένη εφαρμογή για smartphones ο ασφαλισμένος καλεί με βιντεοκλήση ή τηλεφωνικά έναν γιατρό και λαμβάνει τις πρώτες ιατρικές συμβουλές από το σημείο που βρίσκεται! Η υπηρεσία προσφέρεται σε συνεργασία με την Teladoc Health, παγκόσμιο ηγέτη στις εξ’ αποστάσεως υπηρεσίες υγείας που δραστηριοποιείται στην Ελλάδα από το 2013.

Με την υπηρεσία MyAXA Doctor, ο γιατρός μπορεί να απαντήσει σε ερωτήματα που αφορούν την κατάσταση της υγείας του ασφαλισμένου, να τον καθοδηγήσει για την επίλυση του θέματος που τον απασχολεί και να δώσει γραπτό ενημερωτικό σημείωμα. Επίσης, μπορεί να τον καθοδηγήσει σε θέματα πρόληψης ή και να προχωρήσει σε διάγνωση και σύσταση θεραπείας για κοινές ασθένειες, παρέχοντες τις αντίστοιχες οδηγίες και συμβουλές.

Επιπλέον, εάν κριθεί απαραίτητο από το γιατρό, μπορεί να δοθεί παραπεμπτικό για τη διενέργεια εξετάσεων και για χορήγηση φαρμακευτικής αγωγής (το χορηγούμενο κάθε φορά παραπεμπτικό είναι αποκλειστικά ιδιωτικό και παρέχεται και λειτουργεί ανεξάρτητα από τον κρατικό Ασφαλιστικό Φορέα).

Τέλος, ο ασφαλισμένος έχει τη δυνατότητα να αποστείλει στο συνεργαζόμενο γιατρό αποτελέσματα εξετάσεων προς εκτίμηση, είτε μέσω email είτε μέσω της ίδια της εφαρμογής MyAXA Doctor.

Η υπηρεσία δεν αφορά προς το παρόν την αντιμετώπιση επείγοντος περιστατικού, ενώ η επικοινωνία με το γιατρό πραγματοποιείται από Δευτέρα έως και Παρασκευή, από τις 9:00 π.μ. μέχρι τις 7:00 μ.μ. και μπορεί να γίνει με τρεις τρόπους:

• Τηλεφωνικά, καλώντας στην Γραμμή Υγείας στο 801 111 222 333 από σταθερό με αστική χρέωση, ή στο 210 72 68 000 από σταθερό ή κινητό τηλέφωνο.
• Με βιντεοκλήση μέσω της εφαρμογή MyAXA Doctor.
• Με επιστροφή κλήσης μέσω της υπηρεσίας «call back» στην εφαρμογή.

Η εφαρμογή MyAXA Doctor διατίθεται δωρεάν από το Apple Store και το Google Play.

Η υπηρεσία MyAXADoctor εντάσσεται στις νέες υπηρεσίες που λάνσαρε πρόσφατα η ΑΧΑ και οι οποίες παρουσιάζονται μέσα από την καμπάνια επικοινωνίας της εταιρείας: Ο αγώνας μας είναι να γίνονται όλα απλά και γρήγορα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v