Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τα ΕΛ.ΤΑ δεν πήγαν… τη «ΔΕΗ» σε 600.000 καταναλωτές

Σε 600.000 υπολογίζει η ΔΕΗ τους πελάτες της που είτε δεν έλαβαν είτε καθυστέρησαν να παραλάβουν τους λογαριασμούς ρεύματος εξαιτίας των ΕΛ.ΤΑ. Ανησυχία για νέα ταλαιπωρία, λόγω και των έκτακτων συνθηκών. Τι προτείνει η δημόσια εταιρεία.

Τα ΕΛ.ΤΑ δεν πήγαν… τη «ΔΕΗ» σε 600.000 καταναλωτές

Νέο χτύπημα των «προβληματικών» Ελληνικών Ταχυδρομείων στη ΔΕΗ, με τις υπηρεσίες της τελευταίας να διαπιστώνει πως περί τις 600.000 λογαριασμούς ρεύματος να μην έχουν επιδοθεί στους πελάτες της ή να έχουν καθυστερήσει.

Και το γεγονός δεν έχει να κάνει με τις έκτακτες συνθήκες που έχουν διαμορφωθεί εξαιτίας του κορωνοϊού αλλά προφανώς με τα προβλήματα λειτουργίας που αντιμετωπίζουν τα ΕΛ.ΤΑ. Κι αυτό καθώς οι λογαριασμοί που δεν παραδόθηκαν, είναι πριν ξεσπάσει το πρόβλημα της πανδημίας. Για την ακρίβεια, πρόκειται για αποστολές μετά τις 14 Φεβρουαρίου.

Όπως αναφέρουν πληροφορίες, το πρόβλημα των καθυστερήσεων αφορά σε περίπου 600.000 παροχές σε όλη τη χώρα, με τις περισσότερες στην Αττική. Τα ΕΛ.ΤΑ δεν είναι η πρώτη φορά που ταλαιπωρούν τη δημόσια εταιρεία ηλεκτρισμού. Το 2018, Άνοιξη ήταν και τότε, τα ταχυδρομεία παρακρατούσαν για μήνες ποσά που πλήρωσαν οι πελάτες της ΔEH, προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα δικά τους ζητήματα ρευστότητας. Τότε τα ποσά που έπρεπε να πάνε στα ταμεία της δημόσιας επιχείρησης ρεύματος αλλά έμειναν σε αυτά των ΕΛ.ΤΑ ήταν της τάξης των 50 εκατ. ευρώ. Το αποτέλεσμα ήταν τότε χιλιάδες καταναλωτές να ταλαιπωρηθούν στις ουρές, προκειμένου να αποδεικνύουν ότι πλήρωσαν.

Η ανησυχία είναι πως οι καθυστερήσεις στις αποστολές των λογαριασμών θα συνεχιστούν. Μάλιστα τα ΕΛΤΑ σε τελευταία ανακοίνωσή τους, με την οποία περιγράφουν τα μέτρα που λαμβάνουν εξαιτίας του κορωνοϊού, αναφέρουν: «Λόγω των ειδικών συνθηκών που προκύπτουν από την πανδημία, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία ζητούν την κατανόηση των πελατών τους για περιπτώσεις καθυστερήσεων στην ταχυδρομική εξυπηρέτηση και έκτακτων αλλαγών στα ωράρια και στη λειτουργία κάποιων καταστημάτων».

Ηλεκτρονικές πληρωμές

Πάντως η ΔEH διαβεβαιώνει τους 600.000 πελάτες της πως δεν θα επιβαρυνθούν με τόκους υπερημερίας, όπως επίσης πως δεν πρόκειται να χάσουν την έκπτωση συνέπειας.

Για αποφυγή παρόμοιων περιστατικών στο μέλλον, προτρέπει τους πελάτες της:

1. Να εγγραφούν μέσω της ιστοσελίδας της στην εφαρμογή e-bill (https://www.dei.gr/EBill), προκειμένου να λαμβάνουν έγκαιρα και ηλεκτρονικά τον λογαριασμό τους, αλλά και για να επωφεληθούν από όλες τις επιπλέον δυνατότητες που τους παρέχει η συγκεκριμένη υπηρεσία.

2. Να ενημερωθούν για το ύψος του λογαριασμού τους και τον κωδικό ηλεκτρονικής πληρωμής, από το τηλεφωνικό κέντρο 11770 και να εξοφλούν τους λογαριασμούς τους εύκολα και χωρίς καμία επιβάρυνση, μέσω της ιστοσελίδας της, επιλέγοντας την Ηλεκτρονική Πληρωμή Λογαριασμού (www.dei.gr/epayment).

Χρήστος Κολώνας [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v