Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Εκρηξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στα Public

Η διακοπή της λειτουργίας των καταστημάτων είχε ως αποτέλεσμα «να αυξηθούν οι online παραγγελίες κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την «παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας», ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές!

Εκρηξη ηλεκτρονικών πωλήσεων στα Public

Την έκρηξη που υπήρξε στο ηλεκτρονικό εμπόριο κατά τη διάρκεια της καραντίνας περιγράφει ο διευθύνων σύμβουλος της Public Χρήστος Καλογεράκης σε επιστολή προς τους πελάτες της εταιρείας. Όπως υποστηρίζει, «από τις 18 Μαρτίου, όταν και υποδεχτήκαμε θετικά την απόφαση της Πολιτείας να κλείσουν τα καταστήματα, μέσα σε λίγες μόλις ημέρες βρεθήκαμε αντιμέτωποι με μια νέα πραγματικότητα με σημαντικές προκλήσεις, δίνοντας καθημερινά μάχη προκειμένου να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες σας».

Η διακοπή της λειτουργίας των 49 καταστημάτων της Public, γράφει ο κ. Καλογεράκης, είχε ως αποτέλεσμα «να αυξηθούν οι online παραγγελίες στο public.gr κατά 7,8 φορές. Με μόνη επιλογή την παραλαβή προϊόντων στο χώρο σας, ο όγκος παραδόσεων αυξήθηκε πανελλαδικά κατά 26 φορές, ενώ μόνο στην περιοχή της Αττικής αυξήθηκε κατά 35 φορές. Από τις 18/3 μέχρι και σήμερα έχουμε διακινήσει 620 χιλιάδες προϊόντα».

Για την Media Markt, που ανήκει στον όμιλο της Olympia, ο κ. Καλογεράκης γράφει, σε άλλη επιστολή προς τους πελάτες της συγκεκριμένης αλυσίδας, πως ο όγκος των online παραγγελιών αυξήθηκε κατά 11,7 φορές.

Προσθέτει πως «στον αντίποδα της προσπάθειάς μας κληθήκαμε, όμως, να αντιμετωπίσουμε και την αδυναμία των εταιρειών ταχυμεταφορών να ανταποκριθούν εμπρόθεσμα στους χρόνους παράδοσης». Για να αντιμετωπιστεί το συγκεκριμένο πρόβλημα, σύμφωνα με όσα γράφει ο διευθύνων σύμβουλος, «έχουμε επιστρατεύσει σύσσωμη την ομάδα του Public, ώστε να παρακολουθεί και να φροντίζει, μία προς μία, κάθε σας παραγγελία και κάθε σας αίτημα».

Επιπλέον, «ενδυναμώσαμε δραστικά τις ομάδες εξυπηρέτησης πελατών για να ετοιμάζουμε τις παραγγελίες σας ενώ πλέον οι ομάδες στα social media και στο τηλεφωνικό μας κέντρο αριθμούν πάνω από 660 άτομα. Παράλληλα, έχουμε ενισχύσει το τηλεφωνικό μας κέντρο με 2 νέες συνεργασίες με εταιρείες call center». Επίσης, «διευρύναμε το δίκτυο συνεργατών μας στη διανομή μέσω δύο επιπλέον εταιρειών ταχυμεταφορών, ενώ παράλληλα ξεκινήσαμε συνεργασία με 2 εταιρείες ταξί με στόλο 500 αυτοκινήτων». Τέλος, «υλοποιήσαμε μέσα σε ελάχιστες ημέρες υπηρεσία ηλεκτρονικής δωροκάρτας που σας επιτρέπει σε 1 μόλις λεπτό να προσφέρετε στους αγαπημένους σας το ιδανικό δώρο».

Ο κ. Καλογεράκης επισημαίνει στους πελάτες της εταιρείας πως «θέλω να σας διαβεβαιώσω πως κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας για να λυθούν τυχόν προβλήματα. Ταυτόχρονα, για όσους στεναχωρήσαμε, θα θέλαμε να γνωρίζετε ότι θα δώσουμε τον καλύτερο εαυτό μας προκειμένου να ξανά-κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας».

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v