Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Με ωράριο αγοράς τα καταστήματα της ΔΕΗ

Από σήμερα πιλοτικά η λειτουργία τριών καταστημάτων με ωράριο 7.30-20.00. Σε Αριστείδου και Ομόνοια στην Αθήνα και στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκη το τεστ. Ακολουθεί διεύρυνση και σε άλλα σημεία πώλησης. Δυνατότητα επίσκεψης και με ραντεβού.

Με ωράριο αγοράς τα καταστήματα της ΔΕΗ

Ενα νέο σημαντικό βήμα στον μετασχηματισμό της κάνει από σήμερα Δευτέρα η μεγαλύτερη δημόσια εταιρία της χώρας.

Η ΔΕΗ ξεκινά πιλοτικά σε τρία καταστήματα της την εφαρμογή διευρυμένου και συνεχούς ωραρίου λειτουργίας, στα πρότυπα των λιανικών επιχειρήσεων και πολυκαταστημάτων.

Πιο συγκεκριμένα τα σημεία πώλησης και εξυπηρέτησης των πελατών της στην οδό Αριστείδου και την Ομόνοια στην Αθήνα και στην Τσιμισκή στη Θεσσαλονίκης θα λειτουργούν από τις 7.30 το πρωί μέχρι τις 8 το βράδυ. «Πρόκειται για την πρώτη δημόσια εταιρία κοινής ωφέλειας που ανοίγει το ωράριο της με σκοπό την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των πελατών της αλλά και με στόχο τη διεκδίκηση μεριδίου στην αγορά μέσα από την μελλοντική της επέκταση και σε άλλες δραστηριότητας», αναφέρουν στο Euro2day.gr, συνεργάτες του προέδρου και διευθύνοντος συμβούλου Γιώργου Στάσση.

Ουσιαστικά, όπως εκτιμούν άλλες πηγές, το νέο ωράριο των καταστημάτων της δημόσιας εταιρίας ήλθε για να μείνει και σταδιακά να επεκταθεί και στα υπόλοιπα σημεία πώλησης. Τουλάχιστον σε αυτά των μεγάλων αστικών κέντρων. Αναφορικά, με το προσωπικό που θα απασχολείται, πληροφορίες αναφέρουν ότι για τη μεσημβρινή και απογευματινή λειτουργία θα απασχολείται ξεχωριστή βάρδια υπαλλήλων και συγκεκριμένα από τις 12 το μεσημέρι μέχρι τις 8 το βράδυ.

Επιπλέον, η ΔEΗ θέτει από τη Δευτέρα σε εφαρμογή και ειδική υπηρεσία ραντεβού για τους πελάτες που θέλουν να κάνουν συναλλαγές και να μην ταλαιπωρούνται στις ουρές. Η δυνατότητα της προγραμματισμένης συνάντησης στα καταστήματα δίνεται είτε μέσω του τηλεφωνικού κέντρου 11770 είτε καλώντας απευθείας στα σημεία πώλησης.

Η δημόσια εταιρία, όπως είπε ο κ. Στάσσης κατά τη διάρκεια του οικονομικού φόρουμ των Δελφών πέτυχε μέσα σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα (στη διάρκεια του lockdown) να κάνει σημαντικές μεταρρυθμίσεις και ιδίως στο σκέλος του ψηφιακού της μετασχηματισμού. Σύμφωνα με τον επικεφαλής της επιχείρησης η έκδοση και αποστολή ηλεκτρονικά των λογαριασμών ρεύματος (e-bill) αυξήθηκε 300%, ενώ κατά 80% ανέβηκε και ο αριθμός των πελατών της που πληρώνουν μέσω της ηλεκτρονικής υπηρεσίας της ΔEΗ τους λογαριασμούς τους. Υπενθυμίζεται επίσης ότι η εταιρία έχει ενεργοποιήσει και την ηλεκτρονική υπηρεσία e-contract, που αφορά στη σύναψη συμβάσεων προμήθειας ρεύματος από απόσταση.  

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v