Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Unilever: «Τρέχει» διαγωνιστική διαδικασία για πώληση του Pummaro

Εντολή για την εξεύρεση αγοραστών του κλάδου τοματικών προϊόντων έχει δώσει η Unilever, με τη διαδικασία να υλοποιείται από την Alpha Bank.

Unilever: «Τρέχει» διαγωνιστική διαδικασία για πώληση του Pummaro

Στην αναζήτηση στρατηγικού επενδυτή που θα αναλάβει τόσο τα brands Pummaro και Πελαργός όσο και το εργοστάσιο παραγωγής τοματοειδών στη Γαστούνη προχωρά η ELAIS-Unilever Hellas, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες του Εuro2day.gr.

Παρά το γεγονός του ότι επισήμως -τόσο μέσω της χθεσινής ανακοίνωσης όσο και με δηλώσεις εκπρόσωπου σε σχετικά δημοσιογραφικά ερωτήματα του Εuro2day.gr- η εταιρεία επιμένει πως βρίσκεται στην αρχή της διαδικασίας εξετάζοντας όλα τα εναλλακτικά σενάρια, εντούτοις, συγκλίνουσες πληροφορίες αναφέρουν πως η όλη διαδικασία εξεύρεσης επενδυτή έχει ξεκινήσει και υλοποιείται από την Αlpha Βank. Στο πλαίσιο αυτό, ήδη έχει αποσταλεί το σχετικό teaser σε δυνητικούς επενδυτές, εκκινώντας τυπικά τη διαγωνιστική διαδικασία.

Σημειώνεται ότι το brand Pummaro ανήκε στην εταιρεία Μέλισσα-Κίκιζας και αποκτήθηκε το 1999 από τη Unilever, η οποία το ενέταξε (μαζί με το brand Πελαργός που κυκλοφορεί στην Κύπρο) στο προϊοντικό της χαρτοφυλάκιο. Το δε εργοστάσιο στη Γαστούνη -όπου παράγονται κατά κύριο λόγο τα ομώνυμα προϊόντα- είναι ιδιοκτησίας Unilever - Knorr AE.

Σε σχετική ερώτηση του Εuro2day.gr, αν στο πλαίσιο επαναξιολόγησης του χαρτοφυλακίου τοματικών προϊόντων προβλέπεται απόσχιση του κλάδου και η εισφορά του σε νέο εταιρικό φορέα, αρμοδίως η εταιρεία αρκέστηκε να απαντήσει πως «η επαναξιολόγηση αυτή περιλαμβάνει όλα τα στρατηγικά σενάρια που θα ενδυναμώσουν τις μάρκες περαιτέρω και επί του παρόντος δεν είμαστε σε θέση να αποκαλύψουμε τα εναλλακτικά σενάρια. Σε κάθε περίπτωση, βλέπουμε το εργοστάσιο ως αλληλένδετο στοιχείο της μάρκας και της ποιότητας των τοματικών προϊόντων που παράγονται σε τοπικό επίπεδο. Η στρατηγική επαναξιολόγηση βασίζεται στην αναζήτηση του πιο αποδοτικού μοντέλου για την περαιτέρω ανάπτυξη του τομέα των τοματικών προϊόντων και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας για τη Unilever».

Από την απάντηση συνάγεται τουλάχιστον πως η διαδικασία εξεύρεσης «αποδοτικού μοντέλου» αφορά «πακέτο» τα εμπορικά σήματα και την παραγωγική μονάδα, η οποία μάλιστα προμηθεύεται πρώτη ύλη και από τοπικούς παραγωγούς.

Πέννυ Κούτρα [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v