Κοινή πλατφόρμα κρατήσεων για Blue Star Ferries και Hellenic Seaways

Τα websites των Blue Star Ferries, και Hellenic Seaways ανανεώθηκαν και συνδέθηκαν με ενιαία πλατφόρμα κρατήσεων που παρέχει στο χρήστη καινοτόμες δυνατότητες.

Κοινή πλατφόρμα κρατήσεων για Blue Star Ferries και Hellenic Seaways

Η Attica GroupΑΤΤΙΚΑ 0,00% δημιουργεί νέα δεδομένα στην ταξιδιωτική αγορά μετά τον επανασχεδιασμό της ψηφιακής παρουσίας από τη Linakis.digital. Τα websites των Blue Star Ferries, και Hellenic Seaways ανανεώθηκαν και συνδέθηκαν με ενιαία πλατφόρμα κρατήσεων που παρέχει στο χρήστη καινοτόμες δυνατότητες.

Πρόκειται για ένα πρωτοποριακό έργο στρατηγικής σημασίας που εξελίσσει τον ψηφιακό μετασχηματισμό της Attica GroupΑΤΤΙΚΑ 0,00% και τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό παρέχοντας:

  • Αύξηση των online πωλήσεων.
  • Ευκολότερη διαχείριση μέσω μιας κοινής διαδικασίας δημιουργίας online κρατήσεων που επικοινωνεί με δύο διακριτές μηχανές κρατήσεων.
  • Υψηλής αισθητικής ψηφιακή παρουσία της Attica GroupΑΤΤΙΚΑ 0,00% που συνενώνει τα τρία διαφορετικά brands.
  • Αναβαθμισμένη phygital εμπειρία που προσελκύει τους ταξιδιώτες.

Η Linakis.digital επανασχέδιασε τη διαδικασία κρατήσεων μετά από εκτενή μελέτη των βέλτιστων πρακτικών στην αγορά αλλά και διεξοδική έρευνα της εμπειρίας του χρήστη. Η εξειδικευμένη UX Research ομάδα της Linakis.digital ανέλυσε το διανοητικό μοτίβο του χρήστη όταν αγοράζει εισιτήριο και σχεδίασε μια εύληπτη και γρήγορη διαδικασία που του παρέχει την πληροφορία που χρειάζεται σε κάθε βήμα. To νέο Booking Wizard πρωτοπορεί δίνοντας στο χρήστη τον απόλυτο έλεγχο των επιλογών του.

  • Παρουσιάζει συνοπτικά όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σε κάθε στάδιο.
  • Ομαδοποιεί τις διαθέσιμες επιλογές και τα στοιχεία προς συμπλήρωση.
  • Περιλαμβάνει εικαστικά στοιχεία που παρουσιάζουν με σαφήνεια τις επιλογές.
  • Επιτρέπει στον χρήστη να ελέγχει τα στοιχεία και να επεξεργάζεται το προηγούμενο και επόμενο βήμα κατά την αγορά.

Η κοινή διαδικασία δημιουργίας online κρατήσεων σε συνδυασμό με το νέο booking wizard δημιουργεί μια ομοιογενή εμπειρία στο χρήστη και επιτρέπει στον όμιλο να διαχειρίζεται μεγάλο όγκο δεδομένων γρήγορα και με ασφάλεια. Παράλληλα, η πλατφόρμα διαχείρισης περιεχομένου Kentico Experience, επί της οποίας έχει αναπτυχθεί το έργο και η οποία είναι από τις πιο σύγχρονες και εξελιγμένες πλατφόρμες Context Marketing παγκοσμίως, παρέχει στην Attica GroupΑΤΤΙΚΑ 0,00% τη δυνατότητα να προσφέρει προσωποποιημένη ψηφιακή εμπειρία στο χρήστη σύμφωνα με τη διάδραση του με την ιστοσελίδα.

Τα websites της Attica GroupΑΤΤΙΚΑ 0,00% δίνουν απρόσκοπτα στον πελάτη όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται, και τον παρακινούν να ονειρευτεί και να οργανώσει το επόμενο ταξίδι του. Η μοντέρνα μινιμαλιστική αισθητική με μοναδικές φωτογραφίες προορισμών και στοχευμένα micro-interactions έχει σχεδιαστεί ώστε να ενθουσιάζει και να κινητοποιεί τους επισκέπτες.

Ο Βασίλης Λινάκης, CEO της Linakis.digital μας είπε: «O όμιλος Attica GroupΑΤΤΙΚΑ 0,00% προσφέρει πάντα υψηλής ποιότητας υπηρεσίες στους ταξιδιώτες και είναι ιδιαίτερη τιμή για εμάς που μας επέλεξε ως συνεργάτες. Σχεδιάσαμε και υλοποιήσαμε μια νέα cutting-edge ψηφιακή παρουσία που παρέχει μια phygital εμπειρία για τους ταξιδιώτες. Το σύστημα κρατήσεων και τα sites των Blue Star Ferries και Hellenic Seaways αναβαθμίζουν την ταξιδιωτική εμπειρία και φέρνουν τα πραγματικά ταξίδια πιο κοντά στον ψηφιακό επισκέπτη.»


Ακολουθήστε το Euro2day.gr στο Google News!Παρακολουθήστε τις εξελίξεις με την υπογραφη εγκυρότητας του Euro2day.grFOLLOW USΑκολουθήστε τη σελίδα του Euro2day.gr στο Linkedin

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

v
Απόρρητο