Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Τρεις αναπτυξιακές κινήσεις για τη Foodlink

Ανοδικά κινείται ο κύκλος εργασιών, σε μια χρονιά που δεν στερείται προκλήσεων. Οι αναπτυξιακές κινήσεις της εισηγμένης εταιρείας, οι δυσκολίες από την επανεκκίνηση της οικονομίας και οι προσδοκίες για αύξηση της αγοράς τα επόμενα χρόνια.

Τρεις αναπτυξιακές κινήσεις για τη Foodlink

Ανοδική πορεία του κύκλου εργασιών σε μια αγορά που χαρακτηρίζεται από τις δυσκολίες μιας οικονομίας που επιχειρεί να επανεκκινήσει μετά την πανδημία, σημειώνει φέτος η Foodlink.

Αυτή είναι η εικόνα που προέκυψε από την πρόσφατη ετήσια τακτική γενική συνέλευση των μετόχων της εισηγμένης εταιρείας, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των μεταφορών και των logistics, διαθέτοντας στην Ελλάδα έντεκα κέντρα διανομής στην Αθήνα και ένα στη Θεσσαλονίκη.

Το 2020 η Foodlink είχε σημειώσει κύκλο εργασιών 70 εκατ. ευρώ (έναντι 64,23 εκατ. το 2019), EBITDA 5,78 εκατ. ευρώ (από 4,7 εκατ. ευρώ) ενώ είχε υποχρεωθεί σε ζημία ύψους 320 χιλ. ευρώ.

Φέτος, και παρά τις δυσκολίες που προέκυψαν από τα περιοριστικά μέτρα, ο κύκλος εργασιών της εισηγμένης παρουσιάζει περιορισμένη αύξηση, ωστόσο ανοδικά κινείται και το λειτουργικό κόστος.

«Καλούμαστε να διαχειριστούμε τα προβλήματα που παρουσιάζονται, όταν μια οικονομία βρίσκεται στο στάδιο της επανεκκίνησης. Θέλουμε να πιστεύουμε ότι το ΑΕΠ της χώρας θα αυξηθεί κατά τα επόμενα χρόνια, γεγονός που θα τονώσει και τη ζήτηση για τις υπηρεσίες στον κλάδο μας. Εμείς από την πλευρά μας προετοιμάζουμε με αναπτυξιακές κινήσεις το έδαφος, προκειμένου να καρπωθούμε κομμάτι της όποιας αυξημένης πίτας προκύψει μελλοντικά στην αγορά μας», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Από την άλλη πλευρά, η Foodlink δεν σταματά να προχωρεί σε αναπτυξιακές-επεκτατικές κινήσεις, με κυρίαρχη την έμφαση που δίδεται στην αυτοματοποίηση των εργασιών της.

Η διοίκηση πιστεύει ότι τα αυτοματοποιημένα συστήματα αποθηκών αποτελούν το μέλλον της αγοράς (ιδίως στο βαθμό που το ηλεκτρονικό εμπόριο θα συνεχίσει να αναπτύσσεται δυναμικά) και για τον λόγο αυτό, η εταιρεία έχει ξεκινήσει διπλή συνεργασία με την κινεζική GEEK+ (αφενός, αυτοματοποιεί τις δικές της αποθηκευτικές εγκαταστάσεις, αφετέρου, προωθεί τα προϊόντα της GEEK+ στην εγχώρια αγορά των logistics).

Μια δεύτερη κίνηση της Foodlink ήταν η απόκτηση του 20% της εταιρείας Αθηναϊκή Γενικές Μεταφορές έναντι 300 χιλ. ευρώ. «Πρόκειται για κίνηση που θα μας αποφέρει σημαντικές συνέργειες και θα μας βοηθήσει στο κομμάτι του δικτύου της επαρχίας», αναφέρεται χαρακτηριστικά.

Τέλος, η Foodlink πρόσθεσε φέτος μια νέα αποθήκη 22.000 τ.μ. στο δυναμικό της, με στόχο την αύξηση των εργασιών της και την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Στέφανος Kοτζαμάνης [email protected]

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v