Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Στην κοινοπραξία της Ιντρακάτ ο διαγωνισμός για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών

Μειοδότης για το έργο της β’ φάσης ανάπτυξης του κεντρικού σιδηροδρόμου αναδείχθηκε η κοινοπραξία στο πλαίσιο διαγωνισμού της ΕΡΓΟΣΕ. Στο μισό δισ. ευρώ τα δημοπρατημένα σιδηροδρομικά έργα της τελευταίας περιόδου.

Στην κοινοπραξία της Ιντρακάτ ο διαγωνισμός για τον Σιδηροδρομικό Σταθμό Αθηνών

Η κοινοπραξία Ιντρακάτ - Σιδηροδρομικά Έργα μειοδότησε στo έργο που αφορά τη β’ φάση ανάπτυξης του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών, προϋπολογισμού 42,1 εκατ.ευρώ.

Ειδικότερα, η κοινοπραξία επικράτησε με ποσοστό 7,5%, ενώ στον διαγωνισμό συμμετείχαν τόσο η Άβαξ όσο και η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ - Μυτιληναίος. Πλέον, θα ακολουθήσουν οι προβλεπόμενες από τον διαγωνισμό διαδικασίες για την ανάδειξη του προσωρινού αναδόχου.

Το έργο αφορά σε υπολειπόμενες εργασίες σιδηροδρομικής υποδομής, επιδομής και ηλεκτροκίνησης στον σιδηροδρομικό σταθμό Αθηνών και σύνδεσή του με το αθηναϊκό μετρό. Συγκεκριμένα, προβλέπεται η ανάπτυξη του Σιδηροδρομικού Σταθμού Αθηνών με αναπροσαρμογή της γραμμολογίας, ανακατασκευή των λειτουργικών του στοιχείων (αποβάθρες, διαβάσεις πεζών κ.λπ.), ηλεκτροκίνηση και παράλληλη κατασκευή των απαραίτητων υποδομών (θεμελιώσεις) των κτιριακών έργων που θα ολοκληρωθούν μελλοντικά.

Η διάρκεια του έργου έχει εκτιμηθεί σε 30 μήνες από την ημέρα υπογραφής της σύμβασης και αν δεν υπάρξουν καθυστερήσεις, η νέα εικόνα των γραμμών και η υπόγεια σύνδεση με το μετρό θα έχει επιτευχθεί μέχρι το 2025. Το έργο χρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ 2014-2020.

Το συγκεκριμένο έργο συγκαταλέγεται στα επτά έργα συνολικού προϋπολογισμού 515, 3 εκατ. ευρώ, τα οποία έχουν δημοπρατηθεί το τελευταίο χρονικό διάστημα.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v