Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Κερδίζουν νέους πελάτες τα ΕΛΤΑ

Σημαντικές κινήσεις για την έγκαιρη επιστολή λογαριασμών σε όλη την επικράτεια υλοποιούν το τελευταίο διάστημα τα Ελληνικά Ταχυδρομεία. Συμφωνία με ΕΥΔΑΠ και άλλους 11 επιχειρηματικούς ομίλους. Οι επόμενες κινήσεις.

Κερδίζουν νέους πελάτες τα ΕΛΤΑ

Σημαντικές συμφωνίες για αποστολή λογαριασμών αλλά και δεμάτων υπέγραψαν ήδη τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, που μέσα από τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους έχουν προχωρήσει σε σημαντικές κινήσεις στην κατεύθυνση παροχής καλύτερων, αξιόπιστων και ανταγωνιστικότερων υπηρεσιών προς τους πελάτες τους, με σημαντική μείωση των χρόνων παράδοσης.

Η αυτοματοποίηση στο κέντρο διαλογής στο Κρυονέρι με τη χρήση ειδικών ρομπότ έχει οδηγήσει σε προσέλκυση νέων πελατών, ενώ την ίδια στιγμή αναμένεται η αυτοματοποίηση και άλλων κέντρων διαλογής, με στόχο ακόμα πιο αξιόπιστες και ταχύτερες υπηρεσίες.

Η μείωση των χρόνων παράδοσης που ξεκίνησε από πέρυσι αναμένεται να έχει σημαντική επίδραση και στα οικονομικά μεγέθη της εταιρείας καθώς έσοδα από τη διανομή λογαριασμών και αλληλογραφίας για μεγάλους πελάτες εκτιμάται ότι θα ξεπεράσουν τα 44 εκατ. ευρώ το 2021.

Την τελευταία περίοδο, σειρά μεγάλων ελληνικών επιχειρηματικών ομίλων επέλεξε μετά από διαγωνιστική διαδικασία τα ΕΛΤΑ ως πάροχο ταχυδρομικών υπηρεσιών. Πρόκειται, μεταξύ άλλων, για τη ΔΕΗ, τον όμιλο ΟΤΕ/COSMOTE, την Εθνική Τράπεζα, την τράπεζα Eurobank, την τράπεζα Alpha Βank, την Protergia, την Elpedison, τη ΖΕΝΙΘ, τη Nova και τους ασφαλιστικούς ομίλους της Ευρωπαϊκής Πίστης και της Interamerican.

Παράλληλα στα ΕΛΤΑ επιστρέφει η διανομή των λογαριασμών και της ΕΥΔΑΠ, καθώς με δικαστική απόφαση στα τέλη του περασμένου έτους, έκλεισε οριστικά μια διαμάχη που κράτησε περισσότερο από δύο χρόνια, γύρω από τον σχετικό διαγωνισμό της εταιρείας ύδρευσης. Η απόφαση ανέδειξε οριστικά την προσφορά των ΕΛΤΑ ως απολύτως σύννομη και την πλέον συμφέρουσα οικονομικά, απελευθερώνοντας την ΕΥΔΑΠ να ολοκληρώσει τον διαγωνισμό για τη διανομή των λογαριασμών της.

Η εξέλιξη επιλύει ένα ζήτημα που είχε προκαλέσει μεγάλη αναστάτωση στους καταναλωτές τους τελευταίους μήνες, λόγω αρρυθμιών που είχαν παρατηρηθεί στην ομαλή διανομή των λογαριασμών ύδρευσης, εξαιτίας μιας σειράς ενστάσεων που είχαν υποβληθεί κατά της προσφοράς των ΕΛΤΑ προς την ΕΥΔΑΠ.

Στο επίκεντρο και η διανομή δεμάτων

Η εμπιστοσύνη των ελληνικών ομίλων προς τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, για την αποστολή της αλληλογραφίας και των λογαριασμών τους, συνδυάζεται και με την αναγνώριση του επιπέδου των υπηρεσιών που προσφέρει ο όμιλος των ΕΛΤΑ και σε διεθνείς πελάτες, όπως καταγράφηκε πρόσφατα με τη συμφωνία για τη διανομή των δεμάτων της Amazon.

Την Amazon ακολούθησαν άλλες διεθνείς επιχειρήσεις, με πιο πρόσφατες την ADIDAS και την H&M, οι οποίες έχουν έρθει απευθείας είτε μέσω των Ευρωπαίων διακινητών τους σε συμφωνία για διανομή των προϊόντων τους στην ελληνική επικράτεια. Παράλληλα, η Διοίκηση των ΕΛΤΑ βρίσκεται σε συζητήσεις και με άλλους ομίλους για την υπογραφή συμφωνιών που θα ενισχύσουν τον ρόλο του ομίλου στο last mile του ηλεκτρονικού εμπορίου.

Διετία μετασχηματισμού και αλλαγής

Την τελευταία διετία, η διοίκηση των Ελληνικών Ταχυδρομείων προωθεί τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό των ΕΛΤΑ, που ξεκίνησε με την εγκατάσταση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων και θα ξεδιπλωθεί τους προσεχείς μήνες με την υλοποίηση των προγραμμάτων του Ψηφιακού  Ταχυδρόμου και των Smart Lockers. Στόχος της διοίκησης των ΕΛΤΑ είναι, η αρχαιότερη ελληνική δημόσια εταιρεία να εξελιχθεί σε έναν σύγχρονο, αξιόπιστο και πλήρως ανταγωνιστικό πάροχο υπηρεσιών. 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v