Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Wella Hellas: To «διαζύγιο» με την Coty και πώς επηρεάζει τη «Σαράντης»

Από την 1η Ιουλίου η Wella Ελλάς αναλαμβάνει τη διαχείριση, διανομή και υποστήριξη των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης Wella στην Ελλάδα. Πώς επηρεάζεται η εισηγμένη.

Wella Hellas: To «διαζύγιο» με την Coty και πώς επηρεάζει τη «Σαράντης»

Η Wella Hellas ενσωματώνει στο χαρτοφυλάκιό της τα προϊόντα ευρείας κατανάλωσης Wella που είχε αναλάβει η Σαράντης προ τετραετίας, στο πλαίσιο συμφωνίας με την Coty.

H εξέλιξη φέρεται να είναι αποτέλεσμα της νέας δομής της Wella μετά το «διαζύγιο» με την Coty σε ό,τι αφορά τις δραστηριότητες του τομέα περιποίησης μαλλιών, τόσο για τους επαγγελματίες όσο και για τη λιανική (Wella, Clairol, OPI και ghd). Σημειώνεται ότι στα μέσα του 2020 η επενδυτική εταιρεία Kohlberg Kravis and Roberts (KKR) επένδυσε σε πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Wella (60%).

Πρακτικά και σύμφωνα με τους όρους της συμφωνίας, η Coty προχώρησε στη δημιουργία μίας αυτόνομης εταιρείας που περιελάμβανε τα εμπορικά σήματα "Wella" και το πλήρες χαρτοφυλάκιο επαγγελματικών σημάτων της, στην οποία η KKR απέκτησε μερίδιο 60%, ενώ η Coty διατήρησε το υπόλοιπο 40%.

Το 2021 ιδρύθηκε η Wella Company ως αυτόνομη εταιρεία, ενώ από την υπογραφή του πρώτου MoU η KKR αύξησε δύο φορές το ποσοστό της, με αποτέλεσμα η γνωστή εταιρεία προϊόντων για τα μαλλιά να ανεξαρτητοποιηθεί από τον όμιλο Coty.

Έτσι αλλάζουν και τα δεδομένα στο μοντέλο διανομής των προϊόντων Wella στις διάφορες χώρες που αναπτύσσει δραστηριότητα. Ειδικά στην Ελλάδα σημαντικό μέρος του χαρτοφυλακίου διανέμει η Σαράντης. Ανέλαβε το 2018 τη διανομή των σημάτων της Wella στο κανάλι του supermarket ενώ ο τομέας των κομμωτηρίων και των επαγγελματικών προϊόντων Wella είχαν παραμείνει στην ευθύνη της Coty.

Πλέον η Wella Company μπαίνει στον πρώτο χρόνο αυτόνομης δραστηριότητας και η νομική οντότητα της Wella Hellas, που έχει καθιερωθεί στην ελληνική αγορά εδώ και αρκετές δεκαετίες, συνεχίζει να αναπτύσσεται επεκτείνοντας τη δραστηριότητά της πέρα από την επαγγελματική αγορά.

Η κεντρική διοίκηση της Wella Company αποφάσισε να ενσωματώσει το χαρτοφυλάκιο των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης (βαφές, περιποίηση και styling μαλλιών) στην οντότητα της Wella Ελλάς.

Σύμφωνα με την εταιρεία, μετά από μια εξαιρετική συνεργασία της Γρ. Σαpάντης ΑΒΕΕ με τη Wella Company που αφορά στη διανομή και υποστήριξη των προϊόντων ευρείας κατανάλωσης Wella στην Ελλάδα, προχωρά στο επόμενο στάδιο. Με ισχύ από την 1η Ιουλίου 2022, η Wella Ελλάς αναλαμβάνει τη διαχείριση, διανομή και υποστήριξη αυτών των προϊόντων στη χώρα μας. Χάρη σε αυτή την απόφαση, η Wella Hellas θα ενισχύσει σημαντικά το αποτύπωμά της στην ελληνική αγορά, ενώ θα συνεχίσει με σταθερή ανάπτυξη μια πορεία 60 ετών.

Ας σημειωθεί ότι στο πλαίσιο των παραπάνω εξελίξεων ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2020 η δραστηριότητα της ghd που ανήκε στο χαρτοφυλάκιο της Wella Ελλάς (δεν ανήκε ωστόσο στο χαρτοφυλάκιο της Coty του οποίου τη διανομή ανέλαβε ο όμιλος Σαράντη) ενσωματώθηκε στην ghd Ιταλίας.

Τα μεγέθη

H Wella Hellas, με σχεδόν 100 υπαλλήλους και αντιπροσώπους πωλήσεων στην Ελλάδα, συνεργάζεται με πάνω από 20.000 επιχειρήσεις, κομμωτήρια, κουρεία και ινστιτούτα αισθητικής και περιποίησης άκρων, που απασχολούν πάνω από 60.000 επαγγελματίες στην Ελλάδα. Από την πλευρά της, η Wella Company είναι μια βιομηχανία 100 δισ. δολ. και διατηρεί στο χαρτοφυλάκιό της σήματα όπως Wella Professionals, System Professional, OPI, Nioxin και Sebastian Professional.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v