Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Flexopack: Επενδυτικό σχέδιο €30 εκατ. για αύξηση δυναμικότητας

Η εταιρεία συνέχισε το 2021 να αυξάνει τον όγκο των πωλήσεών της, να προσελκύει νέους πελάτες και να επεκτείνεται σε γεωγραφική βάση. Μετακύλισε μέρος του αυξημένου κόστους.

Flexopack: Επενδυτικό σχέδιο €30 εκατ. για αύξηση δυναμικότητας

Την αισιοδοξία της για τη μεσομακροπρόθεσμη πορεία του ομίλου εξέφρασε η διοίκηση της Flexopack, στo πλαίσιo της χθεσινής ενημέρωσης των αναλυτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του 2021.

Σύμφωνα με τον Β’ αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας Σπύρο Γκινοσάτη, το 2021 ήταν ένα έτος πολλών προκλήσεων, καθώς πέραν της πανδημίας Covid-19, η εισηγμένη κλήθηκε να αντιμετωπίσει τη μεγάλη αύξηση του κόστους σε ό,τι αφορά την ενέργεια, τις πρώτες ύλες και τα μεταφορικά.

«Συζητήσαμε και συνεργαστήκαμε με τους πελάτες μας και τελικά καταφέραμε να μετακυλίσουμε ένα σημαντικό κομμάτι του αυξημένου μας κόστους, ενώ παράλληλα και εμείς από την πλευρά μας εντείναμε τις προσπάθειες για περιορισμό των δαπανών μας. Ωστόσο, παρά τις προκλήσεις, η εταιρεία μας συνέχισε μέσα στο 2021 να αυξάνει τον όγκο των πωλήσεών της, να προσελκύει νέους πελάτες και να επεκτείνεται σε γεωγραφική βάση (ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 17%, μέρος μόνο του οποίου προήλθε από την άνοδο των τιμών). Είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον, καθώς η εταιρεία διαθέτει υγιή κεφαλαιακή διάρθρωση και είναι σε θέση να αντιμετωπίσει νέες ενδεχόμενες προκλήσεις. Ήδη σχεδιάζουμε για την επόμενη τριετία επενδύσεις ύψους 30 εκατ. ευρώ σε όλες τις παραγωγικές μας μονάδες (Ελλάδα, Πολωνία, Αυστραλία), με στόχο να αυξηθεί περαιτέρω η παραγωγική μας δυναμικότητα σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων μας», αναφέρθηκε χαρακτηριστικά.

Επιπρόσθετα, ο κ. Γκινοσάτης, απαντώντας σε σχετικές ερωτήσεις, μεταξύ άλλων, σημείωσε:

  • Μέχρι σήμερα δεν έχει επηρεαστεί η διεθνής ζήτηση για τα προϊόντα μας από τις αυξήσεις των τιμών. Άλλωστε η Flexοpack δραστηριοποιείται στη συσκευασία τροφίμων, με τα τρόφιμα να επηρεάζονται σχετικά λιγότερο από άλλους κλάδους σε περιόδους κρίσεων.
  • Η αυξητική πορεία του κόστους συνεχίζεται και φέτος και είναι φυσικό ότι βρισκόμαστε σε εγρήγορση. Πάντως, ο φετινός όγκος των πωλήσεων της εισηγμένης μέχρι τώρα εξελίσσεται ικανοποιητικά. Κοιτάζουμε να αντιμετωπίζουμε και τα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας.
  • Η διοίκηση της εταιρείας δεν έχει αποφασίσει ακόμη για το πώς θα χειριστεί το θέμα των υπαρχουσών ιδίων μετοχών της.
  • Σε ό,τι αφορά τη μελλοντική μερισματική πολιτική, προτεραιότητα αποτελεί η χρηματοοικονομική ευρωστία του ομίλου.

Αυξημένο μέρισμα

Το 2021 η Flexοpack αύξησε τις πωλήσεις της από τα 96,95 στα 114,2 εκατ. ευρώ, το EBITDA υποχώρησε από τα 20,96 στα 19,55 εκατ. ευρώ και τα καθαρά κέρδη διατηρήθηκαν σε περίπου σταθερά επίπεδα (10,4 έναντι 10,38 εκατ. ευρώ).

Στις 31/12/2021 τα ίδια κεφάλαια διαμορφώθηκαν στα 93,7 εκατ. ευρώ και ο καθαρός δανεισμός (σύνολο τραπεζικών υποχρεώσεων μείον ταμειακά διαθέσιμα) ήταν αρνητικός κατά 2,14 εκατ. ευρώ.

Στο πλαίσιο της επικείμενης φετινής τακτικής γενικής συνέλευσης των μετόχων, η διοίκηση της Flexοpack θα προτείνει τη διανομή μερίσματος 0,136 ευρώ ανά τεμάχιο, έναντι 0,087 ευρώ πέρυσι (+56,3%).

 

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v