Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Πώς θα καλύψει η Grecotel την απώλεια των Ρώσων πελατών

Η συνταγή του ομίλου του Νίκου Δασκαλαντωνάκη για κάλυψη των απωλειών από τη ρωσική αγορά και οι επενδύσεις που έπονται.

Πώς θα καλύψει η Grecotel την απώλεια των Ρώσων πελατών

Με αιχμή του δόρατος τη βρετανική αγορά, η οποία φαίνεται ότι διαθέτει τη δυναμική να αντισταθμίσει σε έναν βαθμό τις απώλειες των Ρώσων τουριστών, ο όμιλος Νίκου Δασκαλαντωνάκη - Grecotel επιδιώκει φέτος την επαναφορά των μεγεθών του στα προ πανδημίας επίπεδα, υλοποιώντας παράλληλα το επενδυτικό του πρόγραμμα με στόχο την αναβάθμιση των υπηρεσιών και των υποδομών του.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αριθμός των Βρετανών επισκεπτών της Grecotel έχει φέτος διπλασιαστεί σε σχέση με προηγούμενα έτη, με τους Γάλλους να ακολουθούν ως προς τη ζήτηση και τις δύο αγορές να καλύπτουν το κενό των γαλαντόμων Ρώσων τουριστών, οι οποίοι αντιπροσωπεύουν διαχρονικά ένα σημαντικό μερίδιο των πελατών της εταιρείας. Μεγάλη κινητικότητα διαπιστώνεται και από τις υπόλοιπες χώρες της Κεντρικής Ευρώπης, με επίκεντρο τη Γερμανία, καθώς και από τις χώρες της Σκανδιναβικής χερσονήσου.

Όπως αναφέρουν, δε, οι πληροφορίες, η μέση δαπάνη των Βρετανών και των υπόλοιπων επισκεπτών των ξενοδοχείων του ομίλου έχει αυξηθεί σημαντικά, συμβάλλοντας στην ανάκαμψη των οικονομικών μεγεθών της Grecotel που επλήγησαν την τελευταία διετία, ως απόρροια της πανδημίας.

Μάλιστα, φέτος, μία «δυνατή», όπως τουλάχιστον προδιαγράφεται, για τον ελληνικό τουρισμό χρονιά, θα λειτουργήσουν όλα τα ξενοδοχεία του ομίλου ανά την Ελλάδα, με την πληρότητα να κινείται σε επίπεδα αντίστοιχα με εκείνα του 2019.

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται την ίδια στιγμή το επενδυτικό πρόγραμμα, ύψους 43 εκατ. ευρώ, του ομίλου για την επέκταση και ενίσχυση των υποδομών των πέντε ξενοδοχείων σε Μύκονο και Κέρκυρα, που ενέταξε πέρυσι ο όμιλος στο χαρτοφυλάκιό του, με στόχο την ανάπτυξη δύο luxury τουριστικών συγκροτημάτων. Η Grecotel απέκτησε τον περσινό Απρίλιο 5 μονάδες, συνολικής δυναμικότητας 1.800 κλινών, έναντι 61 εκατ. ευρώ, ενισχύοντας το αποτύπωμά της στον ελληνικό ξενοδοχειακό χάρτη.

Πιο συγκεκριμένα, τα ξενοδοχεία που απέκτησε ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκη - Grecotel, ο οποίος έχει συμπληρώσει 47 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, είναι το Mykonos Star και το Mykonos Thea στον Αγιο Σώστη της Μυκόνου, καθώς και το Nostos, το Vassilia και το Gelina στην Κέρκυρα. Στο νησί των Φαιάκων, μάλιστα, ο όμιλος απέκτησε και το Aqua Park Υδρόπολις.

Τα ξενοδοχεία που προσέθεσε στο δυναμικό του ο όμιλος στην Κέρκυρα θα αποτελέσουν μέρος ενός μεγαλύτερου παραθαλάσσιου resort, έκτασης 350.000 τ.μ., που θα αναπτυχθεί στην Αχαράβη, σε απόσταση 25 χλμ. από το διεθνές αεροδρόμιο του νησιού, και θα φέρει την επωνυμία Grecotel Costa Botanica.

Αντίστοιχα, με την απόκτηση των ξενοδοχείων Mykonos Star και Mykonos Thea στον Αγιο Σώστη, ο όμιλος ισχυροποιεί τη θέση του στην ανάπτυξη πολυτελών τουριστικών θερέτρων, και συγκεκριμένα στα Boutique Ultra Luxury Resorts. Στη θέση των δύο ξενοδοχείων θα λειτουργεί το νέο συγκρότημα της εταιρείας, που φέρει την επωνυμία Mykonos Lolita.

Τα συγκεκριμένα deals έγιναν στο πλαίσιο του επενδυτικού προγράμματος που υλοποιεί ο όμιλος από τον Οκτώβριο του 2020 και το οποίο περιλαμβάνει σημαντικές ανακατασκευές και νέα ξενοδοχειακά προϊόντα στις κατηγορίες Lifestyle και Luxury Resorts σε Κρήτη, Κω και Κέρκυρα.

Στην τελική ευθεία βρίσκονται, σύμφωνα με πληροφορίες, και οι εργασίες για το boutique hotel του ομίλου στην καρδιά της Αθήνας, στο Μοναστηράκι, το οποίο θα στεγαστεί στο διατηρητέο κτίριο του ομίλου Χυτήρογλου στην οδό Μητροπόλεως. Και μπορεί να μην υπάρχει για την ώρα σαφές χρονοδιάγραμμα για τη μεγάλη πρεμιέρα του ξενοδοχείου Grecotel Acropolis, όπως θα ονομαστεί, ωστόσο η ανάπλαση του κτιρίου έχει σχεδόν ολοκληρωθεί.

Στόχος των επικεφαλής της εταιρείας, άλλωστε, είναι η δημιουργία ενός λειτουργικού ξενοδοχείου υψηλής αισθητικής, που θα διατηρεί σχεδόν αναλλοίωτο τον χαρακτήρα του κτιρίου, που αποτελεί σήμα κατατεθέν μιας άλλης εποχής της Αθήνας. Με τη λειτουργία του ξενοδοχείου, ο όμιλος θα ενισχύσει έτι περαιτέρω τη θέση του στον τουριστικό χάρτη της πρωτεύουσας, η οποία ανακάμπτει σταδιακά από τις συνέπειες της διετούς υγειονομικής κρίσης που έπληξε σημαντικά στην αγορά φιλοξενίας των μεγάλων αστικών κέντρων.

Το χαρτοφυλάκιο της εταιρείας

Ο όμιλος Grecotel περιλαμβάνει στο χαρτοφυλάκιό του 40 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων -exclusive, luxury, Lux.Me, family, premium και city hotels- σε δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς, με αιχμή πέντε νησιά πρώτης γραμμής -την Κρήτη, την Κέρκυρα, τη Μύκονο, τη Ρόδο και την Κω. Ταυτόχρονα έχει ισχυρή παρουσία και στην ηπειρωτική χώρα και συγκεκριμένα στην Αθήνα και στο Σούνιο, στην Πελοπόννησο, στη Χαλκιδική, στη Λάρισα και στην Αλεξανδρούπολη.

Τα τελευταία χρόνια, ο όμιλος Ν. Δασκαλαντωνάκης - Grecotel έχει δαπανήσει περίπου 600 εκατ. ευρώ για επενδύσεις που αφορούν την εξαγορά ξενοδοχείων, τη δημιουργία καινούργιων μονάδων, ανακαινίσεις, επεκτάσεις και αναβαθμίσεις υφιστάμενων καταλυμάτων.

Στις πολυτελείς μονάδες του ομίλου, δυναμικότητας 17.000 κλινών, πραγματοποιούνται πάνω από 2 εκατ. διανυκτερεύσεις ετησίως από περισσότερους από 350.000 επισκέπτες, ενώ, σύμφωνα με τα στοιχεία της ICAP, η εταιρεία βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας, κατέχοντας σημαντικό μερίδιο της ελληνικής αγοράς.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v