Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Attica Group: Ξεκίνησαν δρομολόγια τα Aero Highspeed

Καλύπτουν τις συνδέσεις του Πειραιά με την Αίγινα, το Αγκίστρι, τον Πόρο, την Ύδρα, τις Σπέτσες, την Ερμιόνη και το Πόρτο Χέλι με έως 17 καθημερινά δρομολόγια.

Attica Group: Ξεκίνησαν δρομολόγια τα Aero Highspeed

Η Attica Group, μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, έχει την ιδιαίτερη χαρά να ανακοινώσει την έναρξη δρομολογίων των τριών νεότευκτων Catamaran Aero Highspeed τα οποία ναυπηγήθηκαν στα ναυπηγεία Brødrene Aa της Νορβηγίας.

Τα Aero Highspeed ξεκίνησαν δρομολόγια τη Δευτέρα 8 Αυγούστου στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, και θα καλύπτουν τις συνδέσεις του Πειραιά με την Αίγινα, το Αγκίστρι, τον Πόρο, την Ύδρα, τις Σπέτσες, την Ερμιόνη και το Πόρτο Χέλι με έως 17 καθημερινά δρομολόγια, αντικαθιστώντας παλαιότερης τεχνολογίας πλοία του Ομίλου στους συγκεκριμένους προορισμούς.

Το συνολικό κόστος της επένδυσης ανέρχεται σε 21 εκατ. ευρώ και καλύφθηκε με ίδια κεφάλαια και τραπεζικό δανεισμό.

Τα νέα, τελευταίας τεχνολογίας και σύγχρονης αισθητικής πλοία έχουν σχεδιαστεί με καινοτόμα χαρακτηριστικά που αναβαθμίζουν πλήρως τις προσφερόμενες υπηρεσίες, παρέχοντας στους πάνω από 3 εκατομμύρια επιβάτες που διακινούνται ετησίως στις γραμμές του Αργοσαρωνικού, μια νέα και μοναδική ταξιδιωτική εμπειρία. Με τη δρομολόγησή τους θα αυξηθεί η μεταφορική ικανότητα για τους προορισμούς του Αργοσαρωνικού, δημιουργώντας έτσι τις προϋποθέσεις για την περαιτέρω οικονομική ανάπτυξη των νησιών και των τοπικών κοινωνιών.

Οπως σημειώνει η σχετική ανακοίνωση, τα πλοία έχουν μέγιστη ταχύτητα 32,2 κόμβων με πλήρες φορτίο, ολικό μήκος 36 μέτρα, πλάτος 9,7 μέτρα και μεταφορική ικανότητα 150 επιβατών. Η εσωτερική διαρρύθμιση και γενικότερα ο πρωτοποριακός σχεδιασμός τους στοχεύει στο να προσφέρουν στον επιβάτη υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, όπως άνετο ταξίδι ακόμη και σε συνθήκες υψηλού κυματισμού, ευρύχωρους χώρους ενδιαίτησης επιβατών, χώρο για τη μεταφορά ποδηλάτων, υψηλών προδιαγραφών χώρο για μεταφορά κατοικίδιων.

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v