Δείτε εδώ την ειδική έκδοση

Ανάπτυξη σε τέσσερα μέτωπα από την Hellas Direct

Παρά τα λίγα χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, η ασφαλιστική έχει υψηλά μερίδια στην ασφάλιση ΙΧ ενώ η παραγωγή της αναμένεται να ξεπεράσει φέτος τα 50 εκατ. ευρώ. Οι επόμενοι στόχοι.

Ανάπτυξη σε τέσσερα μέτωπα από την Hellas Direct

Με στόχο τη συνέχιση των υψηλών ρυθμών ανάπτυξής της, η Hellas Direct αυτή την περίοδο εστιάζει το ενδιαφέρον της σε τέσσερα συγκεκριμένα μέτωπα.

Η γνωστή ασφαλιστική εταιρεία, παρά τα λίγα χρόνια παρουσίας της στην ελληνική αγορά, έχει καταφέρει να καρπωθεί υψηλό μερίδιο στον κλάδο αυτοκινήτου και παράλληλα να διαθέτει ισχυρούς εποπτικούς δείκτες και να επιτυγχάνει κερδοφόρο αποτέλεσμα.

Σύμφωνα με τους συνιδρυτές της Αλέξη Πανταζή και Αιμίλιο Μάρκου (φωτό), η Hellas Direct συγκαταλέγεται στην πρώτη δεκάδα των εταιρειών στην Ελλάδα σε ότι αφορά τον αριθμό των ασφαλισμένων αυτοκινήτων, ο οποίος σήμερα κυμαίνεται γύρω στα 300.000 έναντι 220.000 πριν από ένα χρόνο. Η παραγωγή της εταιρείας αναμένεται να ξεπεράσει φέτος τα 50 εκατ. ευρώ, έναντι 35 εκατ. το 2021.

«Μαζί με τους συνεπενδυτές, τους εργαζόμενους και τους συνεργάτες μας, έχουμε καταφέρει να αναπτυσσόμαστε με ταχείς ρυθμούς, διατηρώντας ωστόσο πολύ υψηλούς εποπτικούς δείκτες και έχοντας περάσει σε κερδοφόρο αποτέλεσμα παρά το γεγονός ότι αποσβέσαμε τα πολύ υψηλά ποσά που απαιτήθηκαν για μια εταιρεία που εστιάζεται στις νέες τεχνολογίες» τονίζουν οι Αλέξης Πανταζής και Αιμίλιος Μάρκου.

Το πρώτο μέτωπο στο οποίο εστιάζει την προσοχή της η Hellas Direct για την περαιτέρω ανάπτυξή της είναι η στρατηγική επενδύσεων-συνεργασιών σε φυσικά δίκτυα, καθώς έχει στόχο πέρα από την απόκτηση μειοψηφικής συμμετοχής στην 3P Insurance να προχωρήσει και σε άλλες αντίστοιχες κινήσεις.

Η εκτίμηση της διοίκησης της Hellas Direct είναι ότι στην ασφαλιστική αγορά κάθε δίκτυο έχει να παίξει το δικό του ρόλο. Όσο και αν οι διαδικτυακές πωλήσεις στον κλάδο οχημάτων έχουν ανεβάσει τη συμμετοχή τους, πάντα θα υπάρχει ένα μερίδιο της αγοράς που θα θέλει να εξυπηρετείται μέσω των φυσικών δικτύων.

Επίσης, θεωρεί ότι όπως στον κλάδο των ασφαλιστικών εταιρειών όπου φαίνεται να ολοκληρώθηκε ο πρώτος κύκλος συγκέντρωσης, έτσι και στο χώρο των διαμεσολαβούντων θα δούμε συνενώσεις δυνάμεων σε λιγότερα και μεγαλύτερα σχήματα.

Στην Hellas Direct βλέπουν άλλωστε και τις εξελίξεις σε άλλες χώρες, όπως π.χ. στη Ρουμανία όπου οι αντίστοιχες εταιρείες διαμεσολαβούντων έχουν πολλαπλάσια μεγέθη από αυτά των ελληνικών. Μέσα λοιπόν σ’ αυτό το περιβάλλον, στόχος της Hellas Direct είναι να τοποθετηθεί και σε άλλες εταιρείες φυσικών δικτύων, δημιουργώντας συνεργασίες που μπορούν να βοηθήσουν όλες τις πλευρές.

Ένα δεύτερο πεδίο δράσης στο οποίο επικεντρώνεται αυτή την περίοδο η Hellas Direct είναι αυτό του Insurance-Banking (σε αντίθεση με το bancassurance όπου οι τράπεζες φέρνουν δουλειές στις ασφαλιστικές εταιρείες, στο Insurance-Banking οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν εργασίες στις τράπεζες).

Ειδικότερα, η εταιρεία έχει ήδη ξεκινήσει το δανειακό προϊόν «Wallet+» με στόχο τη χρηματοδότηση αναγκών που σχετίζονται με το αυτοκίνητο και τη μοτοσικλέτα, όπως τα ασφάλιστρα, η πληρωμή τελών κυκλοφορίας, service, ΚΤΕΟ, επισκευές σε συνεργαζόμενα συνεργεία, κ.λπ. Η δραστηριότητα αυτή -που πέρα από όγκο εργασιών εξυπηρετεί πολλούς πελάτες και συμβάλλει σε υψηλή διατηρησιμότητα συμβολαίων- έχει δώσει καλά πρώτα αποτελέσματα και αναμένεται να διευρυνθεί περαιτέρω και με άλλες τράπεζες, πέραν της ήδη υπάρχουσας συνεργασίας με την Εθνική.

Πέρα από τον κλάδο των οχημάτων, η Hellas Direct δραστηριοποιείται επίσης και στις ασφαλίσεις κατοικιών. Αν και ο συγκεκριμένος κλάδος αποτελεί σήμερα μικρό ποσοστό επί των συνολικών εργασιών της, εκτιμάται ότι θα μπορούσε να αναπτυχθεί περαιτέρω μέσα από το πεδίο των μη εξυπηρετούμενων δανείων που σχετίζονται με ακίνητα και σε συνεργασία με τους servicers οι οποίοι χειρίζονται τα συγκεκριμένα θέματα.

Τέλος, θέμα λίγου χρόνου αποτελεί η δραστηριοποίηση της εταιρείας στο εξωτερικό, με πρώτη χώρα τη Ρουμανία (επόμενοι στόχοι χώρες όπως η Τσεχία και η Σλοβακία). Ειδικότερα, στη ρουμανική αγορά θα ακολουθηθεί το ίδιο μοντέλο λειτουργίας με αυτό της Ελλάδας, όπου πέρα από τις απ’ ευθείας πωλήσεις θα υπάρξουν και συνεργασίες με τοπικές εταιρείες. Ήδη, η Hellas Direct έχει κλείσει δύο τέτοιες σημαντικές συνεργασίες στη Ρουμανία και συγκεκριμένα με το Autonom Group (δραστηριοποιείται στο χώρο της ενοικίασης αυτοκινήτων) και την Safety Brokers (πολύ μεγάλο σχήμα στο χώρο της διαμεσολάβησης).

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v