Επεκτείνεται η συνεργασία Navy & Green-Epsilon Net

Έργο ψηφιακής μετάβασης ανέλαβε η Digital4U, θυγατρική του ομίλου Epsilon Net. Στόχος η αναβάθμιση των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της εταιρείας ενδυμάτων.

Επεκτείνεται η συνεργασία Navy & Green-Epsilon Net

H Digital4U, μέλος του Ομίλου Epsilon Net, ανέλαβε την υλοποίηση Ecommerce & Digital Marketing έργου στην Navy & Green, μια από τις σημαντικότερες ελληνικές εταιρίες παραγωγής και πώλησης ανδρικών ενδυμάτων. Στόχος είναι η αναβάθμιση όλων των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της, η ταχύτερη απόκριση και ενημέρωση του κοινού της και εν γένει η συνολική της ψηφιακή παρουσία, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η Navy & Green αναπτύσσεται σε Ελλάδα όσο και εξωτερικό, με οδηγό τις αξίες της για ποιότητα, στυλ και αφοσίωση στον πελάτη. Για να επιτύχει τους στόχους της και να διασφαλίσει την επιχειρηματική της ανάπτυξη, επενδύει συνεχώς στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών. Σε αυτό το πλαίσιο, ύστερα από την επιτυχημένη υλοποίηση του νέου πληροφοριακού της συστήματος, Pylon ERP της Epsilon Singularlogic, συνεχίζει να εμπιστεύεται τον Όμιλο Epsilon Net για τον ψηφιακό της μετασχηματισμό, επιλέγοντας τη θυγατρική της Digital4U. Επρόκειτο για ένα απαιτητικό έργο, που περιλάμβανε την κατασκευή e-shop, την υλοποίηση αμφίδρομης σύνδεσης με το Pylon ERP, καθώς και την εκτέλεση καμπάνιας SEO και 360° Digital Marketing στρατηγικής, καλύπτοντας όλο το φάσμα της διαδικτυακής προβολής της Navy & Green.

Με την παράδοση του έργου, η Navy & Green απέκτησε:

  • Νέο ηλεκτρονικό κατάστημα, πλήρως φιλικό προς τις μηχανές αναζήτησης, με μοναδικό και πρωτότυπο περιεχόμενο, πλήρως φιλικά urls, ταχύτητα, βελτιστοποιημένα Core Web Vitals
  • Αμφίδρομη διασύνδεση μεταξύ του Pylon ERP και του ηλεκτρονικού καταστήματος, με real time ενημέρωση αποθέματος, εισαγωγή νέων προϊόντων και αυτόματη ενημέρωση παραγγελιών
  • Βελτίωση οργανικής θέσης του ηλεκτρονικού καταστήματος & αύξηση της επισκεψιμότητας
  • Αύξηση του ROAS στο σύνολο των διαφημιστικών καμπανιών μέσω Social Media, Google Ads, Email & Viber Marketing
  • Μελέτη για είσοδο σε αγορές του εξωτερικού, μέσω marketplaces, όπως τα Amazon & Asos
  • Ανάπτυξη Loyalty scheme για την ενδυνάμωση και την επιβράβευση της πιστότητας των πελατών
  • Custom υλοποιήσεις, που καλύπτουν τις επιχειρησιακές απαιτήσεις του Brand

ΣΧΟΛΙΑ ΧΡΗΣΤΩΝ

blog comments powered by Disqus
v